warcrawt Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Nie wiem czy dobrze jeźeli napisałem tu, ale niech już będzie. Mam kod w draw: d3d_trans........._x Chodzi o funkcje która działa jak image_angle tylko że w 3D. To umiem, tylko coś mi dziwnie skręca. Czy mógł by mi ktoś napisać jak powinno wyglądać to w draw i skręcanie, chociaż w jednym kierunku. Ja dopiero zaczynam z 3D a raczej nie jestem od niego specem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 GML d3d_transform_set_identity(); d3d_transform_add_rotation_z(image_angle); // Rysuj model d3d_transform_set_identity(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Thx Konrad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się