lenin Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Próbuję zrobić aby pistolet, który jest obiektem, znajdował się na danej pozycji. I robię tak: w create herosa daje: GML instance_create(x+lengthdir_x(+50,direction),y+lengthdir_y(+50,direction),obj_pistol) a w stepie pistoletu mam: GML direction=obj_hero.direction image_angle=direction x=obj_hero.x+lengthdir_x(+50,obj_hero.direction) y=obj_hero.y+lengthdir_y(+50,obj_hero.direction) I wszystko jest dobrze, tylko, że chciałbym, aby pistolet był przy ręku bohatera a nie jak teraz przy głowie. Zmieniałem te 50 na np. 70 to pistolet był poprostu dalej od herosa, a jak próbuję zmienić tylko jedną wartość np. y to w trackie poruszania i obracania pistolet tak dziwnie się porusza. Przy tych wartościach co podałem to wygląda mniej więcej tak: http://img329.imageshack.us/img329/7844/jakjestlm8.png a chciałbym żeby było tak: http://img393.imageshack.us/img393/2639/jakmabyctw9.png mógłby ktoś mi pomóc? PS.Sorki że tak się rozpisałem ale nie umiem tego inaczej napisać :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 A czy nie przyszło ci do głowy aby dodać do direction'a? :P O, coś takiego: GML lengthdir_x(50,obj_hero.direction+80); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 No nie wpadłem na to :) Thx Konrad jesteś wielki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się