warcrawt Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Jak ustawić nie widzialność dla podłoża surfaca(kurcze nie wiem jak to napisać). Bo jak dajemy w create: nazwa_surfaca=surface_create(w,h) czy jakoś to rysujemy w tej chwili podłoże dla niego. I ono jest czarne. Jak zrobić aby nie było go widać, ale surfa tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 GM nie posiada przezroczystego koloru ( nie to co czysty Direct :B ) więc musisz pobawić się tworzeniem spritów lub backgoundów :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Chodzi Ci o przezroczystość dla surface? GML surface = surface_create( width, height ); surface_set_target( surface ); draw_clear_alpha( c_fuchsia, 0 ); surface_reset_target(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Dzięki Tymon, oto chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się