Skocz do zawartości

Programy, gierki itp. - kody źródłowe.


BeWuO

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko....

Mam do Was taką prośbę... Pokażcie mi swoje (nawet jakieś dawne) programy, gierki zrobione w C++. Konkretnie chodzi mi o kody źródłowe, więc jak bardzo chcecie je zachować w tajemnicy to nie dawajcie =]

Jak coś to ślijcie na: damr@o2.pl

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był bym wdzięczny gdybyście mi też podsyłali swoje kody źródłowe ale tylko programów i gier pisanych w C++. Jestem początkującym programistom więc takie kody mogą mnie dużo nauczyć.

Mój mail adam2502@vp.pl

Prosze o kody krótsze niż pare set linijek :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja może dam wg. mnie najlepszy przykład z Symfoni C++ xD Normalnie, ten przykład rulez.

 

1 wersja modifed by pietrus ;]

 

/* Przykład z Symfonii C++ */

#include <iostream.h>
#include <conio.h>

main()
{
int wys, punkty_karne;
while(wys) {
cout<<"Na jakiej wysokosci lecimy?\n";
cin>>wys;

if(wys < 500)
{
 cout<<"\n" << wys << " metrow to za nisko!\n";
 punkty_karne=0;
}
 else
{
 cout<<"\nNa wysokosci " << wys << " metrow jestes juz bezpieczny";
 punkty_karne=1;
 getch();
}

cout<<"Masz " << punkty_karne << " punktow karnych \n";
if(punkty_karne) cout<<"Popraw sie!";
getch();
}
}

 

Wersja 2 by pietrus

/* Przykład z Symfonii C++ */

#include <iostream.h>


main()
{
int wys, punkty_karne;
poczatek:
cout<<"Na jakiej wysokosci lecimy?\n";
cin>>wys;

if(wys < 500)
{
 cout<<"\n" << wys << " metrow to za nisko!\n";
 punkty_karne=0;
}
 else
{
 cout<<"\nNa wysokosci " << wys << " metrow jestes juz bezpieczny";
 punkty_karne=1;
 goto poczatek;
}

cout<<"Masz " << punkty_karne << " punktow karnych \n";
if(punkty_karne) cout<<"Popraw sie!";

goto poczatek;
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymajta:

Sznurki