Paqoo Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Mam taki kod: GML if distance_to_object(o_rycerz_facet)<32 { sound_play(npc_henio3); switch (show_message_ext('Witaj wędrowcze! Może pohandlujesz ze mną? Na pewno mam coś ciekawego do zaoferowania..',Handel,Walka,Anuluj)) { case 1: { show_message("Sprzedaję mikstury lecznicze."); buy=get_integer("Ile chcesz?",0); if buy<=0 { show_message("Nic ?, Żegnaj.."); } else { if show_question("Czy chcesz kupic "+string(buy)+" mikstury/-ę lecznicze/-ą?")=true { price=buy*50; if global.kasa<price show_message("Niestety nie masz tyle pieniędzy!") else { if global.udzwig>=buy*o_hp.waga{ with (o_hp){ if(Inventory.topInstance = id) { sound_play(kupuje); global.udzwig-=o_hp.waga; Inventory_Add(); }}} global.kasa-=price; show_message("Trzymaj!"); } } } } sound_play(npc_henio2); break; case 2: { show_message("Jesteś niedobrym chłopcem? POCZUJ GNIEW ZŁEGO OJCA!") break; case 3: break; } }} Skrypt Inventory_Add nie działa! Coś źle z warunkami? Gdzieś postawiłem coś niechcący ? Nie mogę dojść do tego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Maja 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 ja bym zaczął od sprawdzenia, czy w ogóle Inventory_Add działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Działa.. Jak najbardziej. Tylko nie wiem, czy trzeba wstawiać przed tym fragmentem z Inventory_Add : GML with(o_hp){} ?? Wogóle może trzeba jako argument dać ten obiekt.. Bo on ma w create zmienne do tego skryptu i przy left pressed też ma kod, a to jest potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Wogóle może trzeba jako argument dać ten obiekt.. Bo on ma w create zmienne do tego skryptu i przy left pressed też ma kod, a to jest potrzebne. LOL To nie wiesz czy ten skrypt ma jakieś argumenty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 ROTFL nie wiesz, czy twoja funkcja ma argumenty :P ? Mi nie pasuje jedno: w switchu nie masz stringów a zmienne (1 switch w 4 linii) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Tak Yoda. Zaraz go skopiuję na twoje życzenie, bo widać lubisz być dociekliwy. Zaspokajam twoją ciekawość: GML /////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // This is the code responsible for adding objects to the inventory. It does // // this through a loop of checking the inventory for an empty slot. If it // // finds an empty slot, it will add the object. If it does not find an empty // // slot, it will move to the next one. // /////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Only add the object if the mouse is not clicking on the inventory. if(mouseOverInventory() = false) { /** * Loop through and see if there is an incomplete stack of this object. */ for(i = 1; i <= Inventory.numberOfSlots; i += 1) { if(Inventory.slotItems = object_index && Inventory.slotStackedNumber != stackLimit) { // Add the item Inventory.slotStackedNumber += 1; instance_destroy(); exit; } } /** * If it has not found an incomplete stack, loop through again and find an empty slot. */ for(i = 1; i <= Inventory.numberOfSlots; i += 1) { //Check if the current slot is empty and add the object if so. if(Inventory.slotItems = 0) { Inventory.slotItems = object_index; // Set the item. Inventory.slotImages = subimage; // Set the image. Inventory.slotStackedNumber = 1; // Set the stack count // Set how many options there are Inventory.slotNumberOfOptions = numberOfOptions; // Loop and add the options for(j = 0; j < numberOfOptions; j += 1) { // Add the option to the slot Inventory.slotOptionNames[i,j] = options[j,0]; // Name Inventory.slotOptionScripts[i,j] = options[j,1]; // Script } instance_destroy(); // Destroy the instance that it just added. exit; // Exit the script, since it has found a slot. } } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Dobra poradziłem sobie sam. Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi