gorky12 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Robię grę Platformową o 3 poziomach jak na jazie 3 i już prawie jestem na końcu jej robienia i robi teraz takie dodatki , i nie wiem jak zrobić wybieranie postaci przykład : Wchodzę w grę i wyskakuje mi chłopak czy dziewczyna później wpisuje nick i wybieram sobie z 3 postaci jakąś a jak przejdę 1 poziom mam odblokowaną jedną postać :thumbsup: Zg óry dzięki :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Zmienne, warunki i wszystko jasne. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 przy wybieraniu GML if (jeśli wybierzesz and postac1.avaliable) { /* akcja wyboru */ } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Dobra masz tu kod na nick : CREATE : imie = get_string('Podaj swoją nazwę graczu', 'Tu wpisz swoją nazwe'); Co do chlopak/dziewczyna zrob sobie zmienna: CREATE: plec = 0 Potem przy jakims wydarzeniu przypisujesz zmiennej plec numerek np. 1 -to dziewczyna , 2 to chlopak ot cała filozofia Podobnie jesli chcesz wybrac postać , utawiasz zmeinna w create postac = 0 potem przy odpowiedniej akcji dajesz numerek np. 1 -postac pierwsza itp. możesz sprawdzać te wartości za pomocą if'ow lub switcha wybór nalerzy do ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Ej nie wiem czy o to ci chodzi ale ja już zakładałem temat z wyborem gracza do RPGa i tam jest przykład Marek.S (na 2 stronie posta) https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...=wybur&st=0 jest tam płeć i rasa możesz rase przerobić na profesje czy co tam chcesz nie :D może ci sie przyda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky12 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 dzięki wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 imie = get_string('Podaj swoją nazwę graczu', 'Tu wpisz swoją nazwe'); gdzie to w step ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 imie = get_string('Podaj swoją nazwę graczu', 'Tu wpisz swoją nazwe'); gdzie to w step ? Ja zawsze wrzucam do Create. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 działa dzięki ale jak teraz zrobić żeby z tego dojść do menu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 room_goto( menu )? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 nie wiem ale już zrobiłem w inny sposób , zrobiłem sprites dalej i obiect że jak naciśniesz myszką na to przechodzi do menu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 może tak: (niech mnie starsi w fachu poprawią;)) event - mouse left button ______________________ i w actions: room_goto(numb) a w numb wpisujesz numer roomu(czyli nr 'rundy' z menu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się