lenin Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 No więc w stepie mojego herosa mam: GML instance_activate_all(); instance_deactivate_region(view_xview[0],view_yview[0],view_wview[0],view_hview[0],false,true); I jak zrobić aby wyszczególnić obiekty które nie będą dezaktywowane poza viewem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky12 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Ja osobiście robi inaczej , Jest heros i przeciwnik pod niego podchodzisz i on się kasuje , Ale ci chyba nie oto chodzi :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 No chyba raczej nie o to chodzi... I wydaje mi się że w miarę dokładnie opisałem mój problem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 co rozumiesz poprzez wyszczególnić ?? poza tym masz to błędnie napisane. deaktywowane zostaną obiekty w położeniu 0,0 względem viewu. jak już to : GML instance_deactivate_region(view_xview[0],view_yview[0],view_wport[0],view_hport[0],false,true); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Chodziło mi o obiekty które nie będą dezaktywowane poza viewem, czyli zrobić tak żeby np. obj_enemy wykonywał swoje działania poza viewem A mój kod dobrze mimo wszystko chodzi tak jak chcę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 no to przecież obiekty które są poza viewem będą aktywny i będą wykonywać swoje "działania". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 A właśnie że nie :P są zdezaktywowane i nic nie robią oprócz stania w miejscu i gdy zbliżam się do nich i znajdują się w viewie to dopiero wtedy dalej robią to co mają robić. A ja chcę żeby np. object1 był ciągle aktywny nawet poza viewem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 jakby były nieaktywne to by się nie rysowały. instance_activate_object(object1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się