VEGEtacja Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 uwaga, jestem zupełnie zielona, więc łopatologicznie proszę. mam postać, chodzi już nawet w prawo i w lewo, moje pytanie brzmi: jak zrobić, żeby podskoczyła, spadła, i NIE przeleciała przez podłogę? (i proszę, nie odsyłajcie mnie do tego angielskiego tutoriala, ponieważ mój umysł nie znajduje w nim odpowiedzi na moje pytania.) podłoga jest ustawiona na solid object. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 W przykładzie Tymona jest skakanie. Zobacz w serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Było juz pełno takich tematów , używaj opcji szukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Przedewszystkim zaglądnij do FAQ pkt. 13. Albo zobacz ten przykład, lub nawet ten. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky12 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Nie musisz do angielskiego jest z polszczone FAQ http://www.gmclan.org/index.php?czytajart=7 poszukaj uważnie Kod jest taki : posatc przy kolizji z blokiem: move_contact_solid(270,4) vspeed = 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 @UP: Spolszczona dokumentacja jest tu, o: http://www.gmclan.org/index.php?wiki A FAQ to raczej nie jest spolszczone, tylko ono jest polskie:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...