Bartholl Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Jak napisać żeby po najechaniu myszką na objekt o_miecz pojawiał się koło niego text: Długi miecz, atak (zmiena1) - (zmienna2), a po odsunięciu myszki z niego ten text znikał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 GML create: rysuj = false event mouse_enter: rysuj = true event mouse_leave rysuj = false w draw: draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) if (rysuj) { draw_text(x + 50,y,'to jest miecz') //inne akcje gdy najedziesz na obiekt. } :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartholl Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Dzięki działa :D Jeszcze jedno pytanie. Jak zrobić żeby obrażenia wyświtały się linijke pod nazwą miecza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 GML draw_text(x + 50,y,'to jest miecz' + '#' + 'obrażenia : ' +string(obrazenia) + '#' + 'kolor : ' + string(kolor)) gdzie kolor i obrazenia to zmienne przechowujące dane o mieczu. znak # otwiera nową linię :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartholl Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Wszytko działa tylko jest jeden problem. Jak ten tekst się pojawia na innym przedmiecio to ten przedmio go zasłania. Ten tekst jest pod nim. Jak zrobić żeby tekst był zawsze na górze ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 GML [create] rysuj = false depth = 0 [mouse_enter] rysuj = true depth = -9999 [mouse_leave] rysuj = false depth = 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się