gumex Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Mam problem. Item przechodzi należycie do plecaka ale jak view sie ruszy to item nie idzie z viewem i plecakiem tylko zostaje w miejscu i właśnie nie wiem jak zrobić żeby był plecaku i sie z nim poruszał. PS:Już 2 dni próbuje rozwiązać ten problem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Pokaż skrypt plecaka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Bez skryptu plecaka nic nie zrobimy. Kombinuj z: view_xview[0] view_yview[0] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 W create plecaka: global.plecak=0 for (i=0;i<4;i=i+1) { for (j=0;j<2;j=j+1) { global.plecak[i,j]=0 } } W step plecaka x=view_xview+16 y=view_yview+16 W step itemu: if distance_to_object(hero)<=10 { for (i=0;i<4;i=i+1) { for (j=0;j<2;j=j+1) { if global.plecak[i,j]=0 { x=plec.x+i*32 y=plec.y+j*32 global.plecak[i,j]=1 exit } } } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartholl Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Nie dawaj plepcakowi żeby poruszał się za viewem tylko zrób drugiego viewa na plecak. Plecak ustaw gdzieś gdzie twoja postać nie może dojść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Nie dawaj plepcakowi żeby poruszał się za viewem tylko zrób drugiego viewa na plecak. Plecak ustaw gdzieś gdzie twoja postać nie może dojść. To jest najgorsze rozwiazanie jakie moze byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Działa, tylko jak sie najedzie na to myszką to postać idzie do viewa w którym jest plecak czyli na dole poza mapa,a nie tam gdzie powinna w tym głównym viewie. @UP: A jest jakieś lepsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Tak. Widzę, że itemy poruszają się za plecakiem, więc w End Step objektu plec daj: GML x = view_xview[0]+ilestam; y = view_yview[0]+ilestam; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Nic to nie dało item nadal jest w miejscu i nie poruszają sie z plecakiem i viewem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartholl Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 To jest najgorsze rozwiazanie jakie moze byc. Czemu najgorsze ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Czemu najgorsze ?? David Dark tak robil w swoim mini rpg i mial z tym duzo problemow , znaczy sie mial duzo problemow , u nie wszystkich chodzilo . A teraz pisal ze po zrezygnowaniu z viewow juz lepiej chodzilo i zyskal na FPSie. Dokladnie to nie wiem czy to tak jakos pisal i czy to tego wina. Ale juz lepiej robic bez viewow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 A przepraszam. Daj w end stepie itemu coś w stylu GML if (w_plecaku == true) { x = plec.x y = plec.y } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 David Dark tak robil w swoim mini rpg i mial z tym duzo problemow , znaczy sie mial duzo problemow , u nie wszystkich chodzilo . A teraz pisal ze po zrezygnowaniu z viewow juz lepiej chodzilo i zyskal na FPSie. Dokladnie to nie wiem czy to tak jakos pisal i czy to tego wina. Ale juz lepiej robic bez viewow. Sama prawda, lepiej zeby cale menu bylo ustawione z pomoca GML x = view_xview[0] y = view_yview[0] Niz uzywac kilku okienek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Dzięki Nobody. Po odpowiednim zmodyfikowaniu wszystko należycie działa. Ps:Fajnie brzmi 1 zdanie jak sie je przetłumaczy xD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się