Kaara Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 mam problem z grą ponieważ robie rożne przedmioty na tablicach i nie zabardzo mi sie udaje obrocić tak item zeby zawsze był w strone myszki, fajnie było by gdyby to można było też zrobić na tablicach, jak można takie coś zrobić? z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 image_angle=direction po co ci tablice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 W stronę myszki to raczej image_angle=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Tak wiem ale gdziw wpisac te kody jesli sprite ktory ma być obracany nie jest obiektem tylko wszystkie jego wartosci sa w tablicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Litości.... dowiedz się, jak działają tablice z których korzystasz to zrozumiesz..... Poza tym podaj chociaż nazwy tych tablic <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 dobra od nowa:PP dajmy na to mam tablice bow1[0] = spr_bow1 //sprite bow1[1] = 20 // ta wartosc okresla obrazenia bow1[2] = 5// a ta okresla zasieg bow1[3] = 10//natomiast ta cieżar Taką tablice mam w o_player. Następnie robie draw: draw_sprite(bow1[0],false,x,y) no i mam problem bo nie wiem jak zrobić zeby łuk(bow) był "przypięty do o_player i obracał sie zgodnie z o_player czyli w stronę myszki. O to mi chodziło , soory ze napisałem niewyraźnie i niezprecyzowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 draw_sprite_ext( ..., oplayer.x+offset, oplayer.y+offset, ..., oplayer.direction+odsuniecie, ...); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 draw_sprite_ext( ..., oplayer.x+offset, oplayer.y+offset, ..., oplayer.direction+odsuniecie, ...); To w o_playerze w drawie? po co ci tablice? nie mam ochoty robić wszystkich itemow na obiektach bo wydzie tego bardzo duuzo i gra mi siada, wiec tablice beda przetrzymywac wszelkie wartosci tych itemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się