Hanjuso Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Chce zrobic gre w stylu GTA 1 . Zrobilem zeby view 1 pokazywal na ludzika view 2 na samochod do ktorego mozna wsiasc, ale takim sposobem moge zrobic tylko 6 samochodow :/ macie jakies inne pomysly?? \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ Da sie ustawic zeby w nazwie okna, gdzie mozna klockiem pokazac ponkty, zycia i health da sie zrobic zeby pokazalo tam jakies variable?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Co do tego drugiego to tak. Piszesz : room_capition='Health '+string(health)+' Wartość zmiennej '+string(zmienna) Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Co do pierwszego to trzeba by było napisać skrypt, który by miał za zadanie zmieniania viewa podczas wsiadania do samochodu. Jak ludzik wsiądzie do wozu to view przeskakuje na samochód itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 pierwsze: np.: view_object[0]=obj_postac; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Co do pierwszego to trzeba by było napisać skrypt, który by miał za zadanie zmieniania viewa podczas wsiadania do samochodu. Jak ludzik wsiądzie do wozu to view przeskakuje na samochód itd. <{POST_SNAPBACK}> No to juz zrobilem sam ale zeby to zadzialalo musialem ustawic w properties (czy jakos tak) roomu ustawic ze view 1 to ludzik view 2 to samochod itp. i takim sposobem moglbym miec 1 ludzika i 6 samochodow bo jest tam tylko 7 viewow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Hmm... Można by było zrobić też tak jak jest w GTA 1. Chodzi oto, że w określonym sektorze tworzą się samochody, ludziki itp. Np. nasz bohater wkracza w Sektoren1 i w tym Sektoren1 powstają samochody i ludziki... Lub coś w tym stylu :) PS. Liczba postów = 500 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRT Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 eh nie wiem czy w tym temacie to pierwsze pytanie to nei to sam oco moje ale jakies konkretnej odpowiedzi na nie nei znaalzlem wiec pisze ;] tu ;] Mam 4 obiekty (ludek obrocony w gore, w dol, w lewo i w prawo), o nacisniejciu kursra oczywiscie sie postacie zmeija tzn jak ancisniesz w prawo 9to ludek w prawo sie wyswietla itd) I mam problem jak zrobic zeby sprawdzalo jaki object jest aktualnie wyswietlany (ludek w prawo , w lewo , w gore , czy w dol) i zeminailo viewsa na ten object ;] Czyli ja kjest ludek w prawo to jak dojdzie do krawedzi to sie przesuwa room a jak ludek w prawo to views jest na nim ;] To raczej podobne do tego pytania co tu byla ale prosz eo jakas konkretna odpowiedz ;] Jak sa literowki lub cos to sorry ale spiacy juz jeste ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 if (object_exists(object_gora)) { view_object[0]=object_gora; } if (object_exists(object_dol)) { view_object[0]=object_dol; } if (object_exists(object_lewo)) { view_object[0]=object_lewo; } if (object_exists(object_prawo)) { view_object[0]=object_prawo; } domyślnie jest ustawione na view nr 0; object_kierunek to nazwa objectu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRT Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 nmo własnie tak mialem yulko popelnilem pare błedów i nie działało ;] dzieki wielkie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 24 Listopada 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Jeżeli ludek w prawo, lewo itd. to obiekt tego samego typu, np. gracz nim steruje, to po co rozdrobniłeś go na 4 podobiekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRT Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 lol ano moglem inaczej ale ja dopiero wracam do gma wiec :P wybaczcie :D ;] A teraz nastepny rpoblem stworzylem skrypt ;] nie wiem czy dobrze ale jest :D draw_text_ext(210,310,"Czesc, czym moge sluzyc ?", -1, 170); screen_refresh(); keyboard_wait(); io_clear(); nextstring = "Poprosze kilo bananów"; draw_sprite(sprite24, 0, 155,305); draw_text_ext(210,380, nextstring, -1, 170); screen_refresh(); keyboard_wait(); io_clear(); i teraz co msuze dodac zeby potym jak czeka na wcisniencie czegs na klawiaturze skasowal sie pierwszy tekst ? ? Prosze pomozcie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRT Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Sory ze 2 posty kolo siebie ale nikt mi nei odpowiedzial od 1 dnia i stoje z gra :P wiec mzoe teraz ktos mi odpowie ;] pytanie jest wyzaj dlaczego napis 1 nie znika gdy pojawia sie napsi 2 ? :D: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Listopada 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 draw_text_ext(210,310,"Czesc, czym moge sluzyc ?", -1, 170); screen_refresh(); keyboard_wait(); io_clear(); screen_refresh(); draw_sprite(sprite24, 0, 155,305); draw_text_ext(210,380, "Poprosze kilo bananów", -1, 170); screen_refresh(); keyboard_wait(); io_clear(); jak nie bedzie działało, to w samym środku skryptu dodaj screen_redraw(); do pary :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRT Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 ok dzieki ;] dziala ale z tym screen_redraw(); ;];] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się