OriPL Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 (edytowane) witam potrzebuje zrobić coś takiego: leci sobie plika i jak przejdę do następnego roomu to chce żeby ta piłka startowała z tego samego miejsca co skończyła (idealnie przed przejsciem do next rooma) dodam jeszcze jeden problem(dam odrazu obrazek) Edytowane 11 Kwietnia 2008 przez OriPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoseKK Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Wpisz w stepie obiektu GML image_angle=direction; direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); i powinno działać A jeśli ma dobijać do tego koła wpisz by była z nim kolizja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Po okręgu za myszką? Tzn. jak planeta po orbicie w punkcie myszki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 GML //Step : x=mouse_x+lengthdir_x(48,direction) y=mouse_y+lengthdir_y(48,direction) direction+=1 Lub zmień origina kulki. O to ci chodziło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 witam potrzebuje zrobić coś takiego: leci sobie plika i jak przejdę do następnego roomu to chce żeby ta piłka startowała z tego samego miejsca co skończyła (idealnie przed przejsciem do next rooma) Persistent. @UP: Zabiłeś mnie tym kodem =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 witam potrzebuje zrobić coś takiego: leci sobie plika i jak przejdę do następnego roomu to chce żeby ta piłka startowała z tego samego miejsca co skończyła (idealnie przed przejsciem do next rooma) a w tym mi nikt nie pomoze?? z tym kodem po okregu sobie juz poradzilem ale teraz musze zrobic to ^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Przecież odpowiedziałem Oo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 A może tak: GML var dir,dis; dir=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) dis=30; x=x+lengthdir_x(dis,dir); y=y+lengthdir_y(dis,dir); ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Gdzieś na samym początku gry (najlepiej w evencie Game Start): GML global.X = 0; global.Y = 0; W Create gracza: GML if (global.X != 0 or global.Y != 0) { x = global.X; y = global.Y; } Zaraz przed przejściem do następnego rooma: GML global.X = x; global.Y = y; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się