Skocz do zawartości

Zablokowane AI szaleje i strzela z niezwykłą pred.


Exigo

Rekomendowane odpowiedzi

A więc mam problem... Chodzi o AI... ale tak bym tego nie nazywał... pasuje bardziej "Niedorozwinięte AI".

Mam taki kod...

Create

GML
gotowy = 1

Step

GML
if point_distance(x,y,obj_czolg.x,obj_czolg.y) <= 250

{

direction=point_direction(x,y,obj_czolg.x,obj_czolg.y);

}

 

if point_distance(x,y,obj_czolg.x,obj_czolg.y) <= 230

{

instance_create(x,y,obj_pocisk_wrog)

ready=0

alarm[0]=3

}

Alarm0

GML
ready = 0;

Mam ustalone alarmy, ale dlaczego pociski tworzą się strasznie szybko (jak by strzelał z minigun'a)?

 

Edit: Odpisze po 16:00 bo do szkoły idę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if point_distance(x,y,obj_czolg.x,obj_czolg.y) <= 250

{

direction=point_direction(x,y,obj_czolg.x,obj_czolg.y);

}

if point_distance(x,y,obj_czolg.x,obj_czolg.y) <= 230 && ready=1

{

instance_create(x,y,obj_pocisk_wrog)

ready=0

alarm[0]=3

}

Woohoo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...