Exigo Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 A więc mam problem... Chodzi o AI... ale tak bym tego nie nazywał... pasuje bardziej "Niedorozwinięte AI". Mam taki kod... Create GML gotowy = 1 Step GML if point_distance(x,y,obj_czolg.x,obj_czolg.y) <= 250 { direction=point_direction(x,y,obj_czolg.x,obj_czolg.y); } if point_distance(x,y,obj_czolg.x,obj_czolg.y) <= 230 { instance_create(x,y,obj_pocisk_wrog) ready=0 alarm[0]=3 } Alarm0 GML ready = 0; Mam ustalone alarmy, ale dlaczego pociski tworzą się strasznie szybko (jak by strzelał z minigun'a)? Edit: Odpisze po 16:00 bo do szkoły idę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 GML if point_distance(x,y,obj_czolg.x,obj_czolg.y) <= 250 { direction=point_direction(x,y,obj_czolg.x,obj_czolg.y); } if point_distance(x,y,obj_czolg.x,obj_czolg.y) <= 230 && ready=1 { instance_create(x,y,obj_pocisk_wrog) ready=0 alarm[0]=3 } Woohoo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Ok, teraz działa.. ale co tam zmieniłeś? " && " - do czego to służy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 To służy do tego samego co znaczy na polski :] czyli "i" tak mi się wydaje:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Dobra... wydaje mi się że to wszystko...dzięki wszystkim którzy mi pomogli :thumbsup: Temat zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Ok, teraz działa.. ale co tam zmieniłeś? " && " - do czego to służy ? && - and || - or ! - not Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi