Ziom666 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Szukam przykladu zeby ustalić życie dla 2 obiektów, robie takiego multiplayeraże jedna postacia chodzi sie strzalkami druga literkami itp, i pytanie jak zrobic dlanich 2 oddzielne healty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 //create: zycie=100; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 https://gmclan.org/up1558_11_pasek_hp_i_mp_...iennych_v2.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 https://gmclan.org/up900_11_podwojnezycie.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davka Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Zrob se 2 zmienne np. GML //Create 1 istnienia zycie=100; GML //Create 2 istnienia zycie2=100; itp. UWAGA!! Pisane z pamieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 @UP łomajgad.. W create obu obiektów wstaw: zycie = 100; i już ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 zrób objekt o nazwie: "o_control" i daj w create GML global.zycie_1=100; global.zycie_2=100 I potem zwracaj się bezpośrednio w ten sposób: (np w kolizji)GML global.zycie_1-=1 // lub global.zycie_2 <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 1. @UP: To jest idiotyczny pomysł. 2. Już mnóstwo ludzi podało prawidłową odpowiedź 3. Zły dział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się