Tymon Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Mam pytanie, czy piksel będzie równy pikselowi w 3D, chodzi mi o miare długości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Należy pamiętać, że im dalej od danego miejsca jesteś, tym wydaje się ono mniejsze - jak w świecie rzeczywistym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Tak ale jak dałem : d3d_draw_block(x+0,y+0,z+0,x+sprite_width,y+sprite_height,z+10,-1,1,1); To przy sprawdzaniu kolizji obiekt wykrywał za wcześnie (lub za puźno) kolizje tego z tym w którym był rysowany blok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 WYmiary tekstury muszą być potęgą liczby 2 i do tego kwadratem, pozatym wyłącz transparent - napewno będzie lepiej. Pozatym dany obiekt powinien mieć sprite odpowiadający wymiarom narysowanego bloku, i odznaczone precise collision chcecking. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Heh, to wszystko mam zrobione od samego początku. I wiem dlaczego przy sprawdzaniu kolizji obiekt wykrywał za wcześnie (lub za puźno) kolizje. Origna miałem ustawionego na 16x16 :D Sorry za problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Ja mam ten sam kłopot tylko że u mnie nic nie pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 A : sprite_width=szerokość_rysowanego_obiektu ? sprite_height=wysokość_rysowanego_obiektu ? Jeśli te warunki masz spełnione to nie wiem co jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 wys i szerokossc sprite to potęga liczby 2?? (2,4,8,16,32,64,128,256,512,1024...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Ahhh sory że zrobiłem zamieszanie, problem tkwił w czymś innym, Podczas gdy w modelu 3D robi się animacje, to nieraz nie jest to do końca skorygowane z objektem 2d, Jednak wszystko juz poprawiłem, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się