Skocz do zawartości

Piksel pikselowi równy ?


Tymon

Rekomendowane odpowiedzi

Tak ale jak dałem :

d3d_draw_block(x+0,y+0,z+0,x+sprite_width,y+sprite_height,z+10,-1,1,1);

To przy sprawdzaniu kolizji obiekt wykrywał za wcześnie (lub za puźno) kolizje tego z tym w którym był rysowany blok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

WYmiary tekstury muszą być potęgą liczby 2 i do tego kwadratem, pozatym wyłącz transparent - napewno będzie lepiej.

 

Pozatym dany obiekt powinien mieć sprite odpowiadający wymiarom narysowanego bloku, i odznaczone precise collision chcecking.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...