Skocz do zawartości

Zablokowane Dziwna sprawa z przeładowaniem broni


Rekomendowane odpowiedzi

Siema mam problem robię strzelankę i nie wiem jak naprawić dwa błędy:

-kiedy przeładowuję to wypada za każdym przeładowaniem magazynek ale co zrobić że jak się skończą naboje to żeby już nie wypadał.

- gdy strzelam to postać zmienia sprita ale kiedy kończy się amunicja to ten sprit nadal jest aktywny jak zablokować go po wystrzeleniu wszystkich naboi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

której konkretnie wersji używasz?

najlepiej podaj nazwę pliku :P

 

używasz auto przeładowania czu przeładowanie ręczne

magazyek ma być wyrzucany po naciśnięciu R czy po wystrzeleniu ostatniego ammo z magazynku ?

 

PS. jesteś swietny, wyrzuciłeś ze step kod przeładowania :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
[pressed L]

if ( magazynek< magazynek_max && ammo!=0 && laduj=false)

{

laduj=true

alarm[1]=35

sound_play(s_reload)

instance_create(x+198,y+180,object10) // to przesunąłem

}

 

[released spacja]

if (ammo != 0) sprite_index = spr_TrzymaBronBezOgnia else sprite_index = spr_StoiNormalnie

acha no i:

GML
[pressed spacja]

if (laduj)exit

if (can && magazynek>0)

{

instance_create(x+242,y+152,bullet)

magazynek-=1

can=false

sound_play(s_fire)

alarm[0]=5

sprite_index = sprite15 // to dodałem

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...