LolikZabijaka Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Siema mam problem robię strzelankę i nie wiem jak naprawić dwa błędy: -kiedy przeładowuję to wypada za każdym przeładowaniem magazynek ale co zrobić że jak się skończą naboje to żeby już nie wypadał. - gdy strzelam to postać zmienia sprita ale kiedy kończy się amunicja to ten sprit nadal jest aktywny jak zablokować go po wystrzeleniu wszystkich naboi ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 if (jest amunicja) { akcja strzelania } else imahe_speed = 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 jaśniej bo skorzystałem z twojego przykładu strzelania i przeładowania Tu jest ten przykład przerobiony przeze mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 której konkretnie wersji używasz? najlepiej podaj nazwę pliku :P używasz auto przeładowania czu przeładowanie ręczne magazyek ma być wyrzucany po naciśnięciu R czy po wystrzeleniu ostatniego ammo z magazynku ? PS. jesteś swietny, wyrzuciłeś ze step kod przeładowania :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 chcę tak: jak skończą mi się naboje to niech gościu wywali jeden magazynek i przeładuje automatycznie a jak skończy się amunicja to żeby sprit wystrzłau został zablokowany i tyle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 GML [pressed L] if ( magazynek< magazynek_max && ammo!=0 && laduj=false) { laduj=true alarm[1]=35 sound_play(s_reload) instance_create(x+198,y+180,object10) // to przesunąłem } [released spacja] if (ammo != 0) sprite_index = spr_TrzymaBronBezOgnia else sprite_index = spr_StoiNormalnie acha no i: GML [pressed spacja] if (laduj)exit if (can && magazynek>0) { instance_create(x+242,y+152,bullet) magazynek-=1 can=false sound_play(s_fire) alarm[0]=5 sprite_index = sprite15 // to dodałem } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 z magazynkiem je git ale jak już jest pusto i wciskam spację to wciąż jest sprite z ogniem :/ bo za bohatera odpowiadają 2 obiekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 GML [pressed spacja] if (laduj)exit if (can && magazynek>0) { instance_create(x+242,y+152,bullet) magazynek-=1 can=false sound_play(s_fire) alarm[0]=5 } if (ammo > 0) sprite_index = sprite15 wyrzuć obiekt13 zostaw samo hero i gitara <^_^> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Kurde dzięki Marek :) :) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Spoko ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 aha i jeszcze jedno jak zrobić żeby w czasie przeładowywania gościu zmienił sprite'a ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi