Skocz do zawartości

Problem z Dźwiękami


Kaara

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec chodzi o to że mam kilka plików dźwiękowych(kroki, szczekanie psa itp.)

No i mam np taki kod:

 

o_wilk

if distance_to_object(o_player) <= 100
{
move_towards_point(o_player.x,o_player.y,2);
direction = point_direction(x,y,o_player.x,o_player.y);
sound_play(sound0);
}
else
{
sound_stop(sound0)
speed = 0
}

 

No i nie wiem czemu szczkanie psa(bo to jest sound0) nie działa jak trzeba tylko przerywa w połowie i od nowa znacznie szybciej niz powino.

 

Nie wiem juz co mam robić prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co napisałeś/aś wynika, że dźwięk ma być odtwarzany przy każdym stepie czyli 30 * na sekunde

 

powinno być tak:

GML
if (! sound_isplaying(sound0)) sound_play(sound0) // jeżlei sound nie jest odtwarzany, odtwórz go. :)
i już nawet nie musisz dawać sound_stop :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...