Kaara Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 No wiec chodzi o to że mam kilka plików dźwiękowych(kroki, szczekanie psa itp.) No i mam np taki kod: o_wilk if distance_to_object(o_player) <= 100 { move_towards_point(o_player.x,o_player.y,2); direction = point_direction(x,y,o_player.x,o_player.y); sound_play(sound0); } else { sound_stop(sound0) speed = 0 } No i nie wiem czemu szczkanie psa(bo to jest sound0) nie działa jak trzeba tylko przerywa w połowie i od nowa znacznie szybciej niz powino. Nie wiem juz co mam robić prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Z tego co napisałeś/aś wynika, że dźwięk ma być odtwarzany przy każdym stepie czyli 30 * na sekunde powinno być tak: GML if (! sound_isplaying(sound0)) sound_play(sound0) // jeżlei sound nie jest odtwarzany, odtwórz go. :) i już nawet nie musisz dawać sound_stop :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się