Exigo Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 A więc tak... jak 'napisać' skrypt.. który służy do "blokowania" obiektu zbyt oddalonego.... np. odległość wynosi 3 (jest ona maksymalna) i obiekt się zatrzymuje...... help. :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 if (distance_to_point, ew. object()>=3) speed=0; jeżeli używasz speeda. Jeżeli inaczej to pokaż jak, napiszę Ci kod :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 GML if distance_to_object(obiekt)<=3 { x=xprevious; y=yprevious; } ? @UP: Jak używa speeda object przestanie mu sie ruszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Tak naprawdę chcę to użyć dla tego że posiadam 2 obiekty, pierwszy jest 'obiektem macierzystym'.. nim steruje... poruszam różnych kierunkach itd. ,a drugi jest jego 'dodatkiem' i jego 'center' jest w x i y ... problem w tym że przy poruszaniu obiektu macierzystego, drugi obiekt jakby "nie nadąża' nad macierzystym... czy dobrze robię?.. i jak tego użyć...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 drugi obiekt jakby "nie nadąża' nad macierzystym... czy dobrze robię?.. i jak tego użyć...? To daj kod podążania w end step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Dodatek: STEP: GML x=objectmacierzysty.x; y=objectmacierzysty.y; Jak nie nadąża to daj w END STEP też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Dobrze... lecz czy możesz wytłumaczyć dlaczego musi być w end step?, co to daje i do czego służy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 https://gmclan.org/index.php?wiki&wart=3 Na dole masz stepy i różnica pomiędzy nimi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 END STEP działa przy końcu ruchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Dzięki wszystkim... wiem to co chciałem wiedzieć, temat można zamknąć.. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi