my salsa Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 mam dwa obiekty, przykladowo trojkaty z przezroczystym tlem zmieniaja kolor gdy najade na nie myszka gdy umieszczone sa blisko siebie, tak ze jeden nachodzi na drugi, to jak najade na to miejsce w ktorym sie pokrywaja, zmieniaja kolor oba a chcialbym zeby zmienial tylko ten ktory jest na wierzchu tylko jak to zrobic w miare najprosciej ? :> mam nadzieje ze rozumiecie o co chodzi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Lipca 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 jezeli jeden jest na wierzchu, to drugi jest pod spodem, więc ten drugi nie musi zmieniac koloru :D Zrób dwa osobne obiekty :D Na wierzchu może być tylko jeden :P A tak na serio, to zrub jakiś obiekt który jest cały czas na miejscu myszki, i potem ustaw, że gdy koliduje z którymś z tych trójkątów to drugi się nie włącza... Mam nadzieję że rozumiesz o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
my salsa Opublikowano 31 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 no rozumiem tylko jak to zrobic zrobilem tak ze jezeli myszka jest na obiekcie to np. global.cos = true jak zjezdza to false no i sprawdzanie if(global.cos){ // zmiana koloru } ale to nie dziala dobrze :/ cos sie wali z tym, czasami wogole nie zaznacza obiektow, a czasami i tak zaznacza wszystkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 A nie lepiej dać że gdy myszka najedzie na obiekt - zmiana sprite'u i jak z niego zjedzie - kolejna zmiana ? Po co bawić się ze zmiennymi... a tym bardziej globalnymi ==' ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Lipca 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 ale obiekty na sibie nachodzą i wtedy zapalą się dwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
my salsa Opublikowano 31 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 no wiec jak to mam zrobic :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Moze poczynic kroki w takim kierunku, aby obiekty sie nie nachodziły ? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
my salsa Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 staram sie, ale (sporadycznie) jednak nachodza na siebie, nie da rady zeby sie nie nachodzily, chociaz juz minimalnie, ale jednak ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 A to wredne obiekty, nic tylko by sie nawzajem nachodzily :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
my salsa Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 no to pomoze ktos ? ktos pisal ze w GM da sie wszystko zrobic... wiec ? :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Może możnaby sprawdzić ile obiektów znajduje się na danej pozycji i jeśli więcej niż jeden to dać warunek depth<other.depth? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Utworzyc liste, do ktorej beda wrzucone obiekty kolidujace z myszka. Do listy wkladamy id obiektu oraz image_depth. Nastepnie sortujemy liste wedlug image depth i sprawdzamy czy dany obiekt jest na wierzchu tej listy, jesli tak to zmiana sprita. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Utworzyc liste, do ktorej beda wrzucone obiekty kolidujace z myszka. Do listy wkladamy id obiektu oraz image_depth. Nastepnie sortujemy liste wedlug image depth i sprawdzamy czy dany obiekt jest na wierzchu tej listy, jesli tak to zmiana sprita. <{POST_SNAPBACK}> To napisz jak taką listę przy okazji zrobić bo nowy temat zrobi ;p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się