David Dark Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Witam, dzis zajrzalem do silnika i zaczalem pracowac nad jego optymalizacja i zauwarzylem pewien problem, z czasem gdy oba chaty w minirpg sie wypelniaja zaczyna spadac fps. Zwiekszylem room speed do 60, walczac z jednym potworkiem, z czasem gdy czat moich obrazen sie zaczynal wypelniac, fps spadal. Gdy zabilem potworka zapelnilem drugi czat opisem przedmiotu. Gdy obydwa czaty byly pelne fps spadl z 60 do 30 i gra juz ostro przycinala. Uzywam skryptow Marka, ktos ma jakis inny skrypt czatu ktorym moglby sie podzielic i ktory nie zjada tyle FPS lub zna sposob zeby nie zjadaly tyle FPSu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Też tak miałem, ale w GM 6 Strzelałem z przykładu Pietera, a potem FPS spadł do 3 to zkonwertowałem z GM 6 do GM 5.3 i jechałem ;] (tam nie spowalniał) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 No teraz zauwarzylem ze wazna jest wartosc global.maxline w scr_initlines() Jesli dam 31 jak to mam normalnie u siebie x 2 czaty to fps wynosi 55/60, jesli dam 0 to fps wynosi 59/60, a jesli dam 310 to fps spada do 33/60. Chaty zjadaja mi praktycznie caly fps :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 To może napisz sobie własny skrypt chatu? Nie jest to takie trudne, a przy okazji mógłbyś sobie dorobić wyświetlanie jakiegoś sprite'a przy wiadomości, symbolizującego np. zabicie potwora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 @UP: Dobry pomysł... niech zrobi wtedy taki dymek, przy awansie postaci na następny lvl niech da też jakąś chmurkę ale żółtą na przykład :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 hola, hola ludzie... mi chodzi tylko o skrypt czatu ktory nie wdeptuje mi FPSa w ziemie :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 No to mówię - spróbuj napisać własny skrypt chatu, nie będzie ci tak mulić :P I przy okazji może być lepszy od tego autorstwa Marka :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 No i o to właśnie chodzi :P Jak napiszesz własny system to będziesz miał nad nim "full control" i to pozwoli ci zwiększyć wydajność.To nie jest aż takie trudne,max 20min roboty,robi sie podobnie jak konsole xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Hmmm, global.maxline to maksymalna liczba linii w tablicy. Podczas dodawania wiadomości chat jedzie po całej tablicy. Czyli jak dałeś 310 to się nie dziw że ci FPS spada ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 20 Marca 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Bo tekst w czacie to się cache'uje przy pomocy jednorazowego wyrysowywania na surface. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się