hudy0070 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 GML sprite_add(fname,imgnumb,precise,transparent,smooth,preload,xorig,yorig) co mam popodstawiać w te argumenty ? znaczy w ten fname nie wiem jak to zrobić całą ścieżkę jakąś walnąć C:\xxx\xxxx\xxx czy jak? @all pomyliliście slesh'a z back sleshem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 "./Data/Obrazki/obrazek.bmp" ta "." oznacza miejsce exeka Reszty chyba nie trzeba tłumaczyć ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 GML sprite_add(ścieżka,numer_klatki,precise?,przezroczystosc,wygladzenie,przeladuj,xorg,yorg) np. GML nazwa=sprite_add("./grafa/kwadrat32x32.png",0,0,1,0,0,16,16) Pisałem z pamięci,wiec sorry za ewentualne błędy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się