Luksor Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Jak zrobić, że gdy obiekt "gracz" zbliży się na odległość 500px do obiektu "alien". To ten alien do niego biegnie i patrzy się w jego stronę (sprite się obraca w stronę gracza)?? :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 U aliena w stepie: GML if (distance_to_object(gracz)<=500)){ mp_potential_step(gracz.x,gracz.y,3,false); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 U aliena w stepie: GML if (distance_to_object(gracz)<=500)){ mp_potential_step(gracz.x,gracz.y,3,false); } Nie działa, wywala błąd podczas startu gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 step: GML if distance_to_object(jam) = 10 then image_xscale = 1; z tym image_xscale pokombinuj lub zrób z direction a no i jeszcze move_towards_point Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV Royal Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Napisz jaki ten błąd wywala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 GML if distance_to_object(obj_hero) < 500 then { move_towards_point(obj_hero.x,obj_hero.y,8); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Napisz jaki ten błąd wywala... Unexpected symbol in expression EDIT: GML if distance_to_object(obj_hero) < 500 then { move_towards_point(obj_hero.x,obj_hero.y,8); } To jest dobre, tylko się nie obraca w stronę gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Aaa... O jeden nawias za dużo :P GML if (distance_to_object(gracz)<=500){ mp_potential_step(gracz.x,gracz.y,3,false); } EDIT: @up: image_angle = direction; Przy okazji mój kod omija przeszkody (solidy) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się