Lollus Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Jak zrobić, że po kolizji z potworkiem, HERO odskoczy w bok kawałek i będzie przez chwilkę migał, i będzie nieśmiertelny ? Dzięki i pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 można by było zrobić coś takiego kolizja z potworkiem: oczywiście klocek na odpicie się i GML alarm[0]=3 w alarm[0]: GML instance_destroy(); instance_create(x,y,"ten migający obiekt") w tym migającym create: GML alarm[0] = 5; alarm0: GML instance_destroy(); instance_create(x,y,hero) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 bez sensu to co piszesz, wyzerują Ci się wszystkie lokalne zmienne =p https://gmclan.org/up1558_11_06_06_07_AI_Bossa_v_1_0.html woops, ale zauważyłem bugów... ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Create: GML mig = 0; Przy kolizji GML mig = 0; alarm[0]=0; Alarm 0: GML if (mig<10) {// 10 zamień na ilość mignięć visible=!visible; alarm[0]=room*speed/2; mig+=1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się