Skocz do zawartości

false i true - dlaczego to nie działa?


Luksor

Rekomendowane odpowiedzi

Mam obiekt, który definiuje zmienną, ma to w create:

GML
global.stacja=false;

 

Jak ma kolizję z obiektem stacji paliw to ma tam taki skrypt:

GML
global.stacja=true;

 

Obiekt, który wyświetla tekst przy kolizji ma w draw coś takiego:

GML
if global.stacja=true;

{

draw_text(x+60,y+64,"Mozesz kupic 500 paliwa za 100 kasy.#Aby kupic, wcisnij Shift.");

}

 

I teraz pytanie: Dlaczego tekst wyświetla się cały czas, a przy kolizji ze stacją jest error?? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, teraz działa jak należy :]

 

EDIT: A jeszcze takie jedno pytanko: Jak zrobić, że jak gościu wyjdzie poza stacje to global.stacja będzie false?

 

Nie jestem pewien ale:

 

if ! place_meeting(x,y,gosciu) global.stacja = false;

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...