propaganja Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Dobra, już 4 gre robie z użyciem view_angle i w ogóle przybliżanie i oddalanie kamery.. i jednej rzeczy nie moge rozkminić. Jak zrobić żeby mimo że kamera szaleje, głównie chodzi o obroty - żeby interface pozostawał na swoim miejscu i nie zachowywał sie jakby miał parkinsona? mam nadzieje że ktoś sie orientuje o co chodzi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Dobra, już 4 gre robie z użyciem view_angle i w ogóle przybliżanie i oddalanie kamery.. i jednej rzeczy nie moge rozkminić. Jak zrobić żeby mimo że kamera szaleje, głównie chodzi o obroty - żeby interface pozostawał na swoim miejscu i nie zachowywał sie jakby miał parkinsona? mam nadzieje że ktoś sie orientuje o co chodzi ;) Rysuj go w innym viewie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Tylko coś takiego mi wpadło: https://gmclan.org/up23_11_propa.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 dzięki :D fajne, przyda sie. temat zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 tak, ale pozostaje kwestia nieregularności sprita - przy prostokątnych/kwadratowych to jeszcze pół biedy, ale każdy inny kształt niestety moją ideę rozwala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 heh fakt właśnie zauważyłem to samo. No trudno da sie to jakoś obejść :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi