Śniegus Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 jak zrobić strzelanie jak w grze A.L.I.A.S. http://www.wyspagier.pl/gry/gry-akcji/alias_alias_1.html - gra A.L.I.A.S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Normalnie. Przy użyciu direction. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 direction naboju ustawiaj przy pomocy point_direction... poczytaj o tej funkcji a manualu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śniegus Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 mi nie chodzi o normalne strzelanie , tylko o takie jak w aliasie . http://www.wyspagier.pl/gry/gry-akcji/alias_alias_1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 przecież to jest normalne strzelanie. chłopaki wyżej Ci napisali co dać w create kul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 On chyba chce silnik, zeby postac sie tak poruszala, i tak strzelala. polecam 64digits.com, widzialem tam takie przyklady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śniegus Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 nie ku*w* . Chodzi mi o to żeby pokazał się przez chwilę taki laser , który strzela w kierunku myszki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Można sprawdzać odległość w pętli, ale jest to nie wydajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 poczytaj o lenghdir_x i y, o draw line. Ewentualnie po prostu sprite o środku w którymś rogu i zmieniać image_angle. @topic: to napisz, że ic chodzi o laser a nie o strzelanie... zresztą, nikt za ciebie gry nie napisze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się