Skocz do zawartości

Przeciwnik chodzi tylko do krawędzi platformy!


Rekomendowane odpowiedzi

Dac jakies niewidzialne bloczki po bokach i w kolizji z nimi dac reverse (jest klocek, w zakladce 1 chyba),

albo sprawdzac czy jest cos pod spodem:

GML
if !place_free(x,y+1)

czyli: jeśli nie ma nic 1 px w dol od postaci (oczywiscie mozna wiecej) to wtedy dac np reverse i mamy:

GML
if !place_free(x,y+1) then

hspeed*=-1

 

:)

 

#Edit

Nie zdazylem ;'(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...