LolikZabijaka Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Siemanko mam pytanie jak zrobic ze jak np. obiekt przemieści się o 100pxl to np zmienia kierunek chodzenia ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Mierzyć odległość od ostatniego miejsca zmiany kierunku ew. startu i jeśli zostanie przekroczona to zmienić kierunek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 nie bez mierzenia chce zeby bez wględu na polozenie zmienał swój kierunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Zrob sobie na alarmach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 To jak ty chcesz bez wzgledu na polozenie jednoczesnie z tym ze ma byc 100 px wzgledem czegos, wez sie zdecyduj :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 To niby jak chcesz sprawdzić czy przeszedł 100px? Ludzie. Odliczaj alarmem: GML alarm[0] = 100 div speed;W evencie alarmu oczywiście zmiana kierunku. Zakładając oczywiście, że speed i direction to wartości stałe na czas odliczania alarmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 aha dzięki a jaka jest zmienna na zmiane kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 direction? Nie no tak serio to sam nie wiem, nie jestem jeszcze na takim poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 a nie lepiej: STEP GML pixele += distance_to_point(xprevious,yprevious); if (pixele >= 100) { pixele -= 100; direction += 90; // przykładowo } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Ale on chce bez względu na położenie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 ale ja napisałem o przemieszczeniu... Aha, to był sarkazm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Unkown Variable pixele mi wyskoczyło :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Podstawy, podstawy! Create: pixele = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 a zeby np nastepnym razem skecił troche blizej to co mam zrobic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 a zeby np nastepnym razem skecił troche blizej to co mam zrobic ?? Całej gry ci przecież nie napiszemy, rusz głową! To naprawdę nie boli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 probowałem z else z podwójnym kodem serialnie nie wiem :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się