Skocz do zawartości

animacja drogiego objektu w powietrzu


Nirvan

Rekomendowane odpowiedzi

Muszę zrobić coś takiego że gdy jeden obiekt jest w powierzu to drogi obiekt zmienia sprajta .

Czy da się jakoś zastąpić taki skrypt ?

 

GML
if ( player.place_free( x, y + 1 ) )

sprite_index= ( charjump );

else

{

if( player.speedH = 0 )

sprite_index = ( charsop );

else

sprite_index = ( charmove );

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
var i,ins;

for (i=0;i<instance_number(obiekt);i+=1)

{

ins=instance_find(obiekt,i);

if (ins.kolor==$FF0000 && place_free(ins.x,ins.y+1,o_block))

ins.sprite_index=charjump;

else

{

if (ins.hspeed==0)

ins.sprite_index=charsop;

else

ins.sprite_index=charmove;

}

}

 

Co to jest to kolor==$FF0000 , co zamiast tego wstawić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest to kolor==$FF0000 , co zamiast tego wstawić ?

No bo zamotałeś z tymi tagami i źle mi się zainterpretowało :P.

GML
var i,ins;

for (i=0;i<instance_number(obiekt);i+=1)

{

ins=instance_find(obiekt,i);

if (place_free(ins.x,ins.y+1,o_block))

ins.sprite_index=charjump;

else

{

if (ins.hspeed==0)

ins.sprite_index=charsop;

else

ins.sprite_index=charmove;

}

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo zamotałeś z tymi tagami i źle mi się zainterpretowało :P.

GML
var i,ins;

for (i=0;i<instance_number(obiekt);i+=1)

{

ins=instance_find(obiekt,i);

if (place_free(ins.x,ins.y+1,o_block))

ins.sprite_index=charjump;

else

{

if (ins.hspeed==0)

ins.sprite_index=charsop;

else

ins.sprite_index=charmove;

}

}

 

A zamiast tego 0_bloc co powinno być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

var i,ins;

for (i=0;i<instance_number(obiekt);i+=1)

{

ins=instance_find(obiekt,i);

if (place_free(ins.x,ins.y+1))

ins.sprite_index=charjump;

else

{

if (ins.hspeed==0)

ins.sprite_index=charsop;

else

ins.sprite_index=charmove;

}

}

 

Gee?

 

 

Znowu nic sie nie zmienilo .

 

GML

var i,ins;

for (i=0;i<instance_number(obiekt1);i+=1)

{

ins=instance_find(obiekt2,i);

if (place_free(ins.x,ins.y+1))

ins.sprite_index=charjump;

else

{

if (ins.hspeed==0)

ins.sprite_index=charsop;

else

ins.sprite_index=charmove;

}

}

 

 

Mam tak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...