pawcio3018 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Mam problem a mianowicie nie wiem jak zrobic aby obiekt a dokladniej moster truck (z widoku ze srodka) był wysoko nobo co to za monstertruck ktory wyglada jak zwykla osobówka. PS: Co to jest deph? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Za pomocą depth ustalasz wysokość danego obiektu, np. gdy obiekt ma depth równe -1000, wtedy jest nad innymi obiektami (najwyżej). Skala wynosi od 1000 do -1000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 skala jest "troche" większa : od 1316134911 do -1316134911 przynajmniej tak jest w gm7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 przynajmniej tak jest w gm7 W GM6 też tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 aha czyli jak dam deph - 25 to bede wyzej niz inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 to będzie wyżej niż te, co mają mniej niż 25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 powiedzmy ze inne obiekty mają zero a ja mam - dwadziescia piec to bede na takiej wysokosci jak przecietny monstertruck? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 powiedzmy ze inne obiekty mają zero a ja mam - dwadziescia piec to bede na takiej wysokosci jak przecietny monstertruck? Ha ha ha ha ha ha ha ha!! :lol2: Nie. To oznacza, ze wszystkie objekty majace depth wiekszy od -25 (czyli -24, -23, 0, 1, 2, 3, itd.) beda pod nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 LOl przecież depth nie definiuje 'wysokości' obiektu. Tzn w pewnym sensie tak, ale to nie jest jakiś wymiar rzeczywisty ( np w metrach ). Twój monster truck może mieć depth -124213 jeżeli gra tego wymaga :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 No to nie rozumiem was to jak zrobic aby obraz wyglądał mniej więcej tak tu daje link http://i.frazpc.pl/pliki/2002/board_graf/1...05771759481.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Omg to nie depthem :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Chodzi Ci o wartosc Z - wysokosc w 3d , czy co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Zapewne chodzi o współrzędną z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Chodzi mi poprostu albo nie gdzies kiedys widzialem tu przyklad 3D auta ze srodka i ono bylo nisko. A ja chce zrobic cos w podobie tylko wyzej zeby byla kamera zebym byl wiekszy od osobowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Manipuluj współrzędną z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 a pokazałbyś mi kod żebym wiedział jak to zrobic ps jak mozesz napisz z boku jaki kod do czego sluzy zebym zapamietal a nie tylko sobie kod skopiowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Jak mam ci napisać konkretny kod? :| Skąd mam wiedzieć jak masz to zrobione u siebie? A co, nawet zmienić wartości współrzędnej nie umiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Eh. Zadeklaruj sobie zmienną "z" w create i daj jej wartość taką jaka ma być wysokość. GML d3d_transform_set_identity(); //tutaj wszystkie obroty truckąąąwe d3d_transform_set_translation(x,y,z); //tutaj rysujemy truckami d3d_transform_set_identity(); @Yoda: GM nie ma wbudowanej zmiennej z. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 @Yoda: GM nie ma wbudowanej zmiennej z. Co z tego? Czy ja mówię że ma :o Ale skoro pracuje w 3D to raczej ową zmienną powinien już mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Co z tego? Czy ja mówię że ma :o Ale skoro pracuje w 3D to raczej ową zmienną powinien już mieć. Szczerze? Jeżeli objekt jest stale na tej samej wysokości, to nawet zmiennej nei trzeba, ale nie podejrzewam, że trucki tak równo jeżdżą. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Wiem trzeba bedzie zrobić ze na zakrętach kamerka przechyli się o parę stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Wiem trzeba bedzie zrobić ze na zakrętach kamerka przechyli się o parę stopni A co to ma teraz do rzeczy? T_T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się