-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O exide
- Urodziny 19.12.1996
Informacje
-
Team
brak
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Nie
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Nie
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Użytkownik Godot
Nie
-
Steam
INFINITYxPL
O mnie
-
Skąd
Poznań
-
Płeć
Mężczyzna
- Adres www
Osiągnięcia exide
Chicken (1/13)
1
Reputacja
-
17sekund każda nie tylko z muzyką mam problem to samo z odgłosem silnika gdy zaczyna lot ma być loop snd_engine_idle ale jak zwalnia ma być snd_engine_end nie wiem jak te dźwięki używać prawidłowo.
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Odtwarzanie muzyki
-
Hej mam 4 muzyczki jak zrobić aby działało to tak 2 pierwsze są tylko wtedy gdy gracz nie atakuje lub nie jest atakowany dwie ostatnie gdy gracz jest atakowany lub sam atakuje. Zawsze według kolejności track0 potem track1 w przypadku 2 tak samo track2 potem track4. i żeby to się odtwarzało cały czas a gdy zmieni status na w bitwie to wtedy będzie cały czas grać zestaw nr2. używam GameMaker Studio 2 Trial
-
Jak taki ruch miał, by działać, bo zawsze robiłem taki duży room po prostu. Ruch odbywa się za pomocą myszki lewy przycisk, a prędkość zależy od statku. Edit: Coś zepsulem nie tak mialo to działać
-
exide zareagował(a) na odpowiedź w temacie: system ataku salwami oraz mapy
-
exide zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam, mam problem z mapami w grze oto ich rozmiar. x = 20 800 y =12 800 zwykłe mapy x = 41 600 y = 25 600 mapy pvp oraz specjalne. Problem w tym, że nie potrafię stworzyć tła, które mają rozmiary 2100 × 1310, ale nie jakieś tam rozciąganie do mega rozmiarów wtedy wyglądałoby to okropnie.Dodatkowo chcę stworzyć efekt star dust (czyli gwiezdny pył) poruszający się z małą prędkością.inny mój problem to stworzenie systemu ataku salwami przykładowo w grze występuje kilka statków, każdy z nich posiada 3 stany uzbrojenia: pierwszy atak 1 laserem (nic specjalnego wychodzi z gracza ) drugi dwa tylne lasery (tutaj nie wiem jak to zrobić, żeby przy każdej z 32 klatek laser wychodził z prawidłowego miejsca) trzeci pełne uzbrojenie (dwa lasery z przodu lewy prawy wystrzał dwa lasery z tyłu lewy prawy wystrzał i znów przednie ) Układ laserów oraz ilość może być rózna zależy od statku. Edit Dodam iż korzystam z game maker 8.0 pro.
-
kiedyś pobrałem unity to wgl nie wiedziałem jak zacząć z tym
-
no tak ale jak się te 3d robi w gm?
-
chciał bym spróbować chociaż wycisnąć sam statek który lata po czarnym tle z gwiazdami to co by trzeba zrobić ?
-
Witam czy da się zrobić grę 3d tzn że będzie tak jak na filmie modele 3d textury ale perspektywa taka jak by to było 2d tła map były by 2 d ewentualnie jakiś trik z głebią
-
to muszę się tego nauczyć i zobaczymy :)
-
Witam potrzebuję pomocy w zrobieniu systemu misji. co bedzie zawierał ? przykładowo zabij 5 streunerów i koniec ale misji będzie dużo każda z unikalnym tekstem tytułem od danego lvl i będą bardziej skomplikowane zniszcz 10 boss kristalon Twój czas jest mierzony. Zostań krócej niż %TIME%. Zostań %TIME% Nie możesz umrzeć. Pokonaj odległość docelową. Zwracaj uwagę na odległość, którą pokonujesz. na mapie %map% Wyrządź szkody swojemu przeciwnikowi %damage_type%. Wszystkie szkody Twojego statku są rejestrowane. i wiele więcej innych opcji nie wiem jak zabrać się za taki system misj maxymalnie 3 na raz można aktywować mały przykład
-
bardzo fajny przykład ale coś mi się widzi że nie dam rady tego impulsu zrobić :( trudno nie dodam tego high tech do gry :( (najgorsze jakie wymyślono xd)
-
a jak rysować taki efekt bo sprita nie mam niestety wgl nie istnieje taki w grze :P
-
ok blokuje servis tu masz link jest ten efekt http://pl.bigpoint.com/darkorbit/board/thr...33/#post-390322
-
Witam robię sobie grę i nagle doszedłem do 4 high tech'a. O co chodzi nie wiem jak stworzyć taki efekt. Jak to działa? Odrazu trafia do maxymalnie 7 celów zadając 10 000 w hp. Będe miał problem z tymi celami a co jeżeli nie ma 7 jest 1 2 3 ? jak też im zadać dmg z dmg w hp sb poradze. I nasz nieszczęsny efekt piorunów.
-
Refresh potrzebuje pomoc z tym diabelstwem, podeśle source żeby dać wam wgląd. Chodzi o to że ten pasek w lewym górnym ma być ruchomy w trybie edycji który jest tymczasowo aktywny, w prawym lewym też będzie można go ruszyć jak i actionbar. link https://mega.co.nz/#!gsUzgL4a!XkEHW...8keHr_lZqiSwAxI Kto pomoże zrobić te diabelstwo :D drag & drop też trudne z tym paskiem, ale to pewnie na skype lub ts musiał bym pogadać żeby ktoś wytłumaczył. Gdyby nie ui to już bym miał atak itp ale ui najważniejsze.