Skocz do zawartości

m97

Użytkownicy
  • Postów

    147
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Płeć
    Male

Osiągnięcia m97

Cadet

Cadet (3/13)

0

Reputacja

  1. m97

    Problem z licencją

    Zastosowałem się do wszystkich powyższych porad i także przeinstalowałem gama marker studio z usunięciem plików, lecz nadal otrzymuję ten sam błąd. Dodam też, że posiadam połączenie z internetem. Czy błąd może być powodowany przez firewall? edit: Problem został rozwiązany. Mój antywirus uniemożliwiał połączenie game marker studio z internetem. Dziękuje wszystkim za pomoc.
  2. m97

    Problem z licencją

    Witam, kilka miesięcy temu zakupiłem game marker studio professional. Nie miałem z nim większych problemów do tej pory. Pojawił mi się mianowicie problem z licencją, game marker pyta mnie o licencję przy każdym uruchomieniu. Po podaniu tej licencji sprawdza ją i wszystko działa poprawnie, lecz teraz licencja jakby tak powiedzieć przestała działać. Po podaniu kodu wyświetla mi się następujący komunikat: Mogę też dodać, że sprawdziłem wpisany kod i nie popełniłem w nim żadnego błędu. Z góry dziękuje za pomoc.
  3. Dziękuje, za pomoc. Źle wpisałem argumenty i dlatego to nie działało. Chciałbym jeszcze zapytać o deaktywacje obiektów w gms. Mam w roomie 12k obiektów i bez deaktywacji jest ponad 100 fps, a z nią fps spada poniżej 30. Czy to normalne, czy jest to jakiś błąd. Wcześniej, gdy pracowałem na gm 8.1 deaktywacja zawsze przyspieszała mi grę a teraz zwalnia.
  4. Witam, ostatnio zacząłem się uczyć niedawno dodanych buforów do gms i mam problem z funkcją "buffer_seek". Umiem ustawić odczyt na początku bufora i na jego końcu, ale nie wiem jak go ustawić w środku bufora, np. po piątym bajcie, a takie coś nie działa: GML buffer_seek(blocks_map,16,1) Z góry dziękuje za pomoc.
  5. Miałeś rację chyba nie updatetowałem runnera. Reinstalowałem game marker studio i wszystko działa. Na przyszłość mam pytanie jak updatetować runner?
  6. Witam, znowu zwracam się z pytaniem o ten sam błąd co poprzednio. Tym razem updatetowałem gm studio do wersji 1.1.785 i znowu pojawia się ten sam błąd z runnerem. Czy to możliwe, żeby w nowej wersji nie naprawili tego błędu?
  7. Chciałbym tylko zauważyć, że przy dużych ilościach obiektów nawet dezaktywacja nie pomoże. U mnie fps spadało poniżej 30, kiedy liczba obiektów przekraczała 40000. W takim wypadku należy zastosować ładowanie mapy z pliku i usuwanie jej fragmentów, które są daleko od gracza. Niestety nie jest to proste i wymaga dużo kodu, niemniej jednak pozwala na lepszą optymalizacje.
  8. W jaki sposób to zrobić? Przepraszam, że pytam, ale dopiero niedawno przesiadłem się z wersji 8.1.
  9. Witam, updatowałem dzisiaj gm studio do wersji 1.754 i nie działa mi runner. Mianowicie kompiluje coś takiego: Po czym zawiesza się i nie uruchamia kompilowanej gry. Czy ja robię coś źle, czy to wina yo yo games? Dodam, że na poprzednich wersjach wszystko działało poprawnie.
  10. Witam, w jaki sposób mogę wyczyścić surface przed jego przerysowywaniem?
  11. Udało się w taki sposób: GML _txt = string_replace_all(string(argument0),"\","\"+chr(34)); _txt = string_replace_all(_txt,"\",chr(34)+"\"); _txtTemp = _txt; _txtTemp = _txtTemp + chr(34); _txtTemp = string_delete(_txtTemp,6,1)
  12. Przetestowałem twój kod i znowu pojawia się błąd z wstawianiem cudzysłowu. Po przekształceniu ścieżka wyglądała tak: RD C:\"Users"\"rc710"\"game marker"\"minecreator - własna grafika 32 na 3"2\"savegames\"1" a powinno być tak: RD C:\"Users"\"rc710"\"game marker"\"minecreator - własna grafika 32 na 32"\"savegames"\"1"
  13. Witam postanowiłem napisać funkcję, która taki string: C:\x y\xx\x yz\xxx zmieni w taki: C:\"x y"\"xx"\"x yz"\"xxx" Ogólnie chodzi o to żeby funkcja wstawiała cudzysłów przed i po nazwie folderu. Jest to niby proste, ale męczę się z tym 2 dni i ciągle wychodzą mi jakieś przesunięcia. Oto mój kod: GML pierwszy = true c = 2 while(c<string_length(argument0)){ if(string_char_at(argument0,c)== "\"){ if(pierwszy == true){ c+= 1 argument0 = string_insert(chr(34),argument0,c) pierwszy = false } else{ argument0 = string_insert(chr(34),argument0,c) c+= 2 argument0 = string_insert(chr(34),argument0,c) c+=2 } } c+=1 } return argument0
  14. Witam, próbowałem usunąć folder za pomocą funkcji execute_program, wiersza poleceń i komendy RD, ale jakoś mi to nie działa. Oto mój kod: GML execute_program("cmd",string("RD "+working_directory+"/savegames/"+ds_list_find_value(world_list,czytany_numer)),false)
  15. Jeśli chcesz korzystać z game markerowych funkcji to robisz tak: zapis: GML game_save("ZAPIS/nazwa_twojego_zapisu") odczyt: GML game_load("ZAPIS/nazwa_twojego_zapisu")
×
×
  • Dodaj nową pozycję...