karolo320, techinka bardzo fajna, choć (sorry ze nagle zmieniam zdanie) nie wiem jak ją użyć w grze w której steruję się obiektem który będzie się.
moim celem jest zrobienie gry w której steruje się piłką :P
na razie udało mi się zrobić piłkę która obraca się w zależności od szybkości z jaką się porusza (bez niczyjej pomocy, FTW!) i turlanie się w lewo i prawo, no i oczywiście bloczki 'solid'
a teraz chciałbym zrobić grawitację, tylko taką realistyczną, prawdziwą. że na przykład ja sturlam się piłką ze słupka na podłogę, to zacznie się ona odbijać, ale z czasem coraz słabiej a w końcu wogóle przestanie się odbijać
pomysł karola : jest fajne, lecz piłka odbija się cały czas (zatrzymuje się jakiś piksel nad ziemią i spada, tak w kółko) poza tym piłką która już wylądowała do sie kierować, lecz jakby ciężko (nie z taką szybkością jak trzeba) i gdy puszcze klawisz zatrzymuje się ona, a wcale nie jest tak ustawione (przed odbiciem sie kulki od czegokolwiek własnie chodzi gładko i sie nie zatrzymuje)