Skocz do zawartości

Mihi

Użytkownicy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mihi

  • Urodziny 10.07.1996

O mnie

  • Skąd
    Wągrowiec
  • Płeć
    Male
  • Adres www
  • Hobby
    Game Maker

Osiągnięcia Mihi

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Pomysł dobry, może być z tego fajna gra. Dodaj więcej emotikon! Wpadłem do tej piramidy z wykrzykników(specjalnie, żeby zobaczyć czy coś tam jest :P) przy końcu mapy i nie mogłem wyskoczyć. Przesadziłeś z tymi odgłosami strzałów. Nie mogę zebrać gwiazdki(?) Ani tej na początku ani tej na końcu :/
  2. Jeśli w grze są takie błędy to nikt nie kupi... Jeśli była by opcja bluetooth to nawet bym kupił. Żeby potem na lekcjach grać z kumplem. <evil> A to by się dało grać przez bluetooth, jak ja mam dotykowy, a kolega niedotykowy? @Phoenix Bez przesady, mało komórek obsługuje 3D jakieś takie w miarę dobre. I często te '3D' mają beznadziejną grywalność A gra 4/5
  3. Mihi

    The Blue World

    trzymając strzałke w góre można skakać po kolcach bez straty życia i coś te kolce spadające (;d) spadają dopiero jak się podskoczy (albo mi się wydaje). Gra jest dobra 4/5
  4. OK dzięki działają punkty, ale teraz cos nie idzie mi z tym wyświetlaniem GML draw_text( x, y, score1 + '#' + score2 + '#' + score3 + ... ); to ma być tak? GML draw_text( x, y, score1 + '#' + score2 + '#' + score3 ); czy tak? GML draw_text( x, y, global.score1 + '#' + global.score2 + '#' + global.score3 ); Czy jakoś inaczej? I do czego to wkleić?
  5. A zrobić object score1, object score2 itp.? Bo zrobiłem takie 3 obiekty i i w każdym w create dałem po GML score1 = 0 GML score2 = 0 GML score3 = 0 To dobrze? czy to trzeba w playerze dać czy wogóle?
  6. Nie wiem jak zrobić że są 3 osobne punktacje, czyli jak np. zbiorę lizaka to dodaje +1 do score1, jak zbiorę cukierka to dodaje +1 do score2 itd. I żeby te punkty były osobno wyświetlane Proszę o pomoc
  7. Dzięki, wszystko działa. Jeszcze jedno pytanie: Jak zrobić, że jak na planszy zostaną już tylko niebieskie albo tylko różowe kulki (na początku tych kulek jest ok 10 i jak zostanie już tylko jeden kolor), to będzie koniec gry/przejście do następnego roomu?
  8. 1.Jak gracz zdobędzie 10 punktów to zmienia mu się sprite na spr1 jak zdobędzie 20 to na spr2 jak 30 to na spr3. 2.Kiedy 2 obiekty znajdą się w danej odległości od siebie to przyciągają się. 3.Gdy będzie kolizja 2 obiektów to jest 50% szansy, że wygra obiekt1, a obiekt2, (czyli przegrany) zniknie. Znaczy chodzi mi o to że się losuje który obiekt ma wygrać/zniknąć, oby dwa mają taką samą szanse na wygraną. Proszę o pomoc, jakiś kod i w miarę wytłumaczyć (bo ja dopiero zaczynam).
  9. Nie miałem czasu wcześniej odpisać więc teraz pisze. Mam takie głupie pytanie, jak dodać kod który jest o czymś innym do tego samego klocka z kodem? Bo jak dodaje żeby podążało za graczem w osobnym klocku to nie działa. A sam kod (bez tego kodu z podążaniem) który podał Matyxon nie działa. I ponawiam 2 pytanie:
  10. dałem 100 i nadal coś nie tak, a tych x,y nie trzeba zastąpić? " Error in code at line 2: x = lenghtdir_x( 100, Dir ) at position 6: Unknown function or script: lenghtdir_x " Co w tym lenghtdir_x zmienić?
  11. Co tu zmenić? GML x = lenghtdir_x( OdległóśćMacki, Dir ) y = lenghtdir_y( OdległóśćMacki, Dir ) Ja zrobiłem GML x = lenghtdir_x( 2, Dir ) y = lenghtdir_y( 2, Dir ) I coś nie działa. Co trzeba zmienić? I jak policzyć tą odległość? Proszę o pomoc bo nie rozumiem tego za bardzo
  12. @qanaroo właśnie tak Mniej więcej tak to ma wyglądać. robot - (czerwone kółko) nie musi go być nawet bo go i tak nie widać view - granica, dokąd widzi osoba grająca w grę. kabel - to co się ciągnie za końcówką, po kolizji z graczem ma się zrywać końcówka (i po zerwaniu jak będzie kolizja z graczem to nic się nie dzieje) i reszta wciągać do góry "końcówka" - (to zielone) po kolizji jej z graczem jest koniec gry, ma się ona obracać w stronę gracza i za nim lecieć gracz - chodzi w lewo, prawo i skacze (jest grawitacja) ziemia - chyba oczywiste, gracz na tym stoi Nie da się wyjść poza view, cała akcja rozgrywa się w tym samym miejscu. Mam nadzieje że teraz jest lepiej.
  13. Witam. Robię platformówkę. 1.Chcę aby "macka" jakiegoś robota (podczas gry widać tylko mackę)leciała za graczem. No i mam tak, że podąża, ale cały sprite. A chcę, żeby końcówka macki podążała za graczem, obracała się w jego stronę. Coś w tym stylu: --------E - "E" to jest to ta końcówka (macki) "---" to kabel który ciągnie się za "E". Gracz porusza się za pomocą strzałek. I jeszcze czy dało by się jakoś zrobić aby kabel był "przyczepiony" do góry, (której nie widać) jak końcówka macki leci w lewo to kabel się zgina w lewo itp. 2.Chcę aby po uderzeniu w ten kabel, zrywał się od końcówki (nie wiem jak to nazwać)i wciągał do góry (a po uderzeniu w końcówkę przegrywa się), a ta końcówka spada na dół i tam leży, ew. może znikać. Dodam, że to jest tylko jeden room, jest tylko jeden kwadrat w którym cały czas trwa rozgrywka. Za wszelką pomoc dziękuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...