Skocz do zawartości

cysior

Użytkownicy
  • Postów

    375
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Aktywność reputacji

  1. Lubię (+1)
    cysior przyznał(a) reputację dla Nirvan w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    Powoli projektuję pierwszą grę od paru lat ale stanąłem na układaniu levelu ze ścian itp, więc przez ostatni miesiąc zaprogramowałem sobie generator xd
     
     
  2. Super (+1)
    cysior przyznał(a) reputację dla I am Lord w Rise the Clouds   
    Coś mnie wzięło na powrót do robienia muzyki i oto wam prezentuję mój wypust po 4 latach nic nie robienia w tym zakresie ?
     
     
  3. Super (+1)
    cysior przyznał(a) reputację dla Adriann w Tank 2021   
    Gatunek: Tanki, Roguelite, Twin Stick Shooter

    W życiu każdego gmclanowicza przychodzi taki dzień że pełen nostalgii stwierdza..
    Kurła Tanki, ale to było, może sam powinienem zrobić klona, tylko lepszego?
    Wiem.. u mnie pojawiło się to stosunkowo późno ale dojrzewanie działa inaczej u każdego plus sam klon zwykle jest znacznie gorszy od oryginału. Pomyślałem że jednak spróbuję.
    Zrobiłem więc klona Battle city na nesa ale nie takiego zwykłego. Z jednej strony chciałem żeby w grze nie zabrakło niczego co oryginalna gra miała, ale z drugiej nie chciałem zrobić po prostu kolejnego klona. Zwróciłem uwagę na sequel czyli Tanks Force i postanowiłem iść bardziej w tym kierunku. Chodzi mi dokładnie o różnorodność przeciwników, otoczenia i bossów.
    Z drugiej strony zastanawiałem się jak delikatnie unowocześnić koncept i więc naturalnie sterowanie zmieniło się na to bliższe z Binding of Isaac czyli gra stała się twin stick shooterem(wsad poruszanie strzałki strzelanie). Kolejna kwestia to misje, udało mi się w łatwy sposób opracować losowo generujące się mapy więc tu naturalnym podejściem było dodanie elementów roguelika. 
    Każda rozgrywka jest inna, losowa mapa i pakiet przeciwników, co 5 misji losowy boss a samych misji będzie 20 na jedną rozgrywkę. Jeśli będę w stanie wpakować wrogów i elementy otoczenia do paczek tematycznych to co kilka misji to też będzie się zmieniać.
    W pełnej wersji dostępna będzie gra dwuosobowa gdzie jeden gracz będzie grał na padzie lub klawiaturze a drugi na padzie. Raczej nie będzie miejsca dla dwóch graczy przy jednej klawiaturze.
    Trwają pracę nad edytorem map. W obecnej wersji jest jeszcze szczątkowy ale chciałem zachować tą opcję bo w oryginalnej grze była moją ulubioną.
    Bardzo chciałbym by gra trafiła na steam, nie wiem tylko czy jako gra darmowa czy za jakąś symboliczną opłatę. Niby to tylko małe Tanki ale w grze będzie dość dużo treści plus pare złotych trzeba będzie wydać na muzykę więc fajnie gdyby chociaż częściowo się te koszta zwróciły:) Ciekawe co o tym myślicie.

    Jako że jest to częściowo roquelike to po osiągnięciu pewnego etapu zostanie tylko dodawanie treści. Obecnie jest jeszcze sporo pracy z grafiką, animacją, efektami, edytorem map czy przeciwnikami ale myślę że uda mi się to szybko zrobić:)
    W tej wersji jest dostępne 5 misji i 1 boss więc jest to takie skromne demko.
    Będę niesamowicie wdzięczny za opinię na temat gry, poziomu trudności czy również właśnie formy dystrybucji

    ps: dźwięki i muzyka są obecnie oczywiście TYMCZASOWO kradzone z innych gier:)
    ps2: jest to mały projekcik na boku i nie wpływa na powstającą platformówkę.

    STEROWNIE:
    WASD Poruszanie
    STRZAŁKI Strzelanie
    Klawisze do testów których nie usunąłem w tej wersji ze względu na brak menu opcji w trakcie rozgrywki:
    R Reset gry
    T reset i wylosowanie obecnej map 

    Zaktualizowane DEMO:
    https://drive.google.com/file/d/1z4LApKG_lGQ-MMuRCpWZU3lvF_pMv83o/view?usp=sharing
    GAMEPLAY:
    SCREENY:





  4. Super (+1)
    cysior przyznał(a) reputację dla Morgo w Dimension Invader - demo   
    Gatunek: Top-down shooter
     
    Opis: Istoty z innego wymiaru najechały ziemię. Jako samotny żołnierz zostajesz wysłany do ich świata aby powstrzymać ich inwazję. Tak przynajmniej rozkazał generał...
    W demie zawarte są 2 misje, niewiele wyjaśniające intro, 4 bronie, sekrety, bugi, glitche i inne tego typu atrakcje. Jest to mój pierwszy poważny projekt robiony w Godot i tym razem mam nadzieję go skończyć.
     
    Download: Platforma do wyboru wedle uznania: Gamejolt, itch.io,     IndieDB
    Rozmiar pliku: 44 MB
     
    Autorzy: Fernflower - Pomysł i konsultacje
    Reszta jest mojego autorstwa.
     
    Trailer:
     
     
    Screeny:

     

     

  5. Lubię (+1)
    cysior przyznał(a) reputację dla gnysek w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    Wrzucałem już czy nie? Kupiłem kilka dni temu tablet z LCD - Huion 13 (bez PRO w nazwie), moje pierwsze 20 minut z nim, jeszcze nie ogarniam jak się tego używa:
     
     
  6. Super (+1)
    cysior otrzymał(a) reputację od szpaq99 w 12 Prac Herkulesa   
    https://web.archive.org/web/20130609163348/http://gmclan.org/uploader/3255/dead_mans_hand_6u.rar
  7. Super (+1)
    cysior przyznał(a) reputację dla Adriann w Red Order   
    Gatunek: Platformówka akcji z elementami shoot'em upa
     
    Opis: W imperium panuje spokój, jedynie od czasu do czasu pojawiają się niewielkie buntujące się grupy. Nadchodzącym etapem zaprowadzenia ostatecznego ładu w państwie jest całkowita delegalizacja miejsc zamieszkania poza megamiastami imperium. Jako dowódca elitarnej jednostki mamy docierać do miejsc które nie chcą się podporządkować i zaprowadzać pokój.
    Zatem tak, gramy tym złym. Pomysł ten nie ma żadnych podtekstów politycznych, pomyślałem tylko że ciekawe będzie przedstawienie skrajnego chorego świata z perspektywy wyznawcy, części systemu.
    Gra jest platformówką akcji fabularnie inspirowana Rokiem 1984 i Gwiezdnymi Wojnami a gameplyowo grami takimi na NES'a jak: Batman,Megaman, Castlevania czy Shatterhand.
    Poza uderzaniem biczem będziemy mieli umiejętności\bronie dodatkowe które będzie można kupować i ulepszać. Będzie je można wymieniać w punktach kontrolnych zależnie od potrzeb.
    Planuję około 30 misji,10 bossów i wielu subbosów(jeden już jest nawet na screenie), co jakiś czas pojawią się również misje w których latamy na desce(w stylu Goblina ze spider-mana)
     
    Premiera: 2020
     
    Autor: Adrian Marzec
     
    Gify:


    Pozostałe gify: https://twitter.com/Addgames92
    Screeny:
    Graficzki otoczenia wymagają jeszcze dużo pracy ale między innymi po to zakładam już ten temat by zbierać feedback i móc je dopracować możliwie jak najlepiej:)
    Cała galeria(strona work in progress) http://www.clockworkmustache.com/games-2/red-order



  8. Super (+1)
    cysior przyznał(a) reputację dla Nirvan w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    Może nie growe, ale aktualnie coś takiego kminię.
    Teraz muszę nagrać pierwsze 4 odcinki
    Ten w około 95% skonczony, będą jeszcze małę poprawki i dodatki.
    Większość efektów dźwiękowych zrobiłem swoim głosem i rzeczami które miałem pod ręką, dźwięki kroków za pomocą gąbek xd chodzenie ludzi po chodniku kapciem na ręce uderzającym w taboret itp
     
     
  9. Super (+1)
    cysior przyznał(a) reputację dla Patryqss w 12 Prac Herkulesa   
    Tytuł: 12 Prac Herkulesa
    Gatunek: Przygodowa
    Opis: W grze wcielimy się w mitycznego herosa - Herkulesa, któremu przyszło wykonać 12 pozornie niewykonalnych zadań. Uzbrojony w maczugę i łuk, będzie musiał stawić czoła Lwu nemejskiemu, Hydrze lernejskiej, a nawet Cerberowi. Zadania są trudne i zazwyczaj wymagają kilku podejść, zanim trafi się na właściwe rozwiązanie (znajomość mitu pomoże w trakcie gry). Nad naszym bohaterem czuwa jednak Atena, której pomógł wcześniej w drodze do Myken. Za wykonanie każdego z zadań (kolejność wykonywania dowolna) Herkules otrzyma unikalny przedmiot, który ułatwi mu podróż.
    Demo oferuje możliwość zagrania w samouczek, w którym pomożemy Atenie, oraz wykonania zadania zabicia Hydry lernejskiej. Zadanie jest trudne, więc żeby nieco ułatwić, zasymulowaliśmy, że Herkules wykonał już jedno z zadań i w ekwipunku ma odblokowany pewien pomocny przedmiot.
    W przyszłości planowany jest jeszcze system Osiągnięć dla tych, którzy lubią wykonywać prawdziwe wyzwania.
     
    EDIT: Poprawiłem kilka błędów, które zostały mi zgłoszone, poniżej nowy link
    Download: https://drive.google.com/open?id=121TPVSz_d0ai3WEiHWT09CPb2A9oXmUK
    Rozmiar pliku: 45,9 MB (po zainstalowaniu 59,6 MB)
    Autorzy:
    Programowanie: Patryk Grzyb  
       
    Fabuła: Patryk Grzyb  
       
    Grafika: Patryk Grzyb, Julia Kozłowska  
       
    Muzyka: Piotr Matysiak oraz darmowe dźwięki ze stron opengameart.org, freesound.org i www.flashkit.com  
       
    Screeny:

       
       
    Po ograniu dema, prosiłbym o wypełnienie tej krótkiej ankiety, pomoże mi to w dalszych pracach nad grą: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScH61yzCkB6LmfaoMI8wV844asEnYMzNT6rKo11Wf2iuyp2ew/viewform          
  10. Super (+1)
    cysior przyznał(a) reputację dla ANtY w Shadow Mines - Darmowa Paczka Grafik 2D do gry   
    Elo,
     
    Odkopałem na dysku stary projekt, który kiedyś robiliśmy ale nie doczekał się momentu żeby ujrzeć światło dziennie.
    Uznałem z waxxem, że może lepiej żeby się nie marnowały te assety i wrzucamy je za darmo - do wykorzystania w prototypach, projektach na studia, czy jako podstawa do większej gry.
     

     
    https://waxx.itch.io/shadow-mines-asset-pack - tu można pobrać za friko
     
    W zamian zapraszam do dodania na wishlistę naszego aktualnego projektu  https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/
     

     

     
     
     
     
  11. Lubię (+1)
    cysior przyznał(a) reputację dla MaxGaming w Lajkowanie na stronie głównej   
    Same lajki(więcej reakcji, raczej nie) miałyby moim zdaniem sens, gdyby miały jakiś realny wpływ na wyświetlanie newsów. Te częściej lubiane powinny być łatwiej dostępne, ale pojawia się pytanie jak to zrobić skoro wyświetlane są obecnie chronologicznie. Trzeba by, albo zrobić jakiś system indeksujący newsy na podstawie zarówno lajków i chronologii(jakiś prosty algorytm przyznawania punktów za lajki i za datę publikacji) i zrezygnować z chronologii, albo dodać jakiś osobny blok dla postów porządkowanych po lajkach. Tylko pytanie, czy ktokolwiek ma pomysł jak sensownie to wprowadzić?
  12. Super (+1)
    cysior przyznał(a) reputację dla Nirvan w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    W końcu moje paczki zostały zatwierdzone, parę osób chciało video z testem obciążeniowym to zrobiłem i mnie rozwaliło jak ciekawie potrafi to wyglądać 
     
  13. Super (+1)
    cysior przyznał(a) reputację dla I am vader w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    Takietam pierwsze testy z trybem multiplayer. No i placeholderowa grafika, moze poza postaciami.
     
    https://led.feen.us/5xe4e10v.mp4
  14. Super (+1)
    cysior otrzymał(a) reputację od gnysek w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    @exp
     
  15. Lubię (+1)
    cysior przyznał(a) reputację dla Nirvan w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    Prace nad paczką na unity asset store, spoglądanie w dany punkt z wieloma trickami poprawiającymi wygląd takiej animacji
    W filmie omawiam mniej więcej jak co działa, może komuś przydadzą się takie informacje
     
  16. Lubię (+1)
    cysior przyznał(a) reputację dla Wojzax w Galeria Grafik   
    Epickie bitwy taktyczne, tym razem nie na androida bo zbyt duże ograniczenia sprzętowe.
     
    @EDIT:
    takie coś na podstawie: https://i.imgur.com/MD6eWA4.jpg
     

×
×
  • Dodaj nową pozycję...