Skocz do zawartości

pi1er

Użytkownicy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pi1er

  • Urodziny 28.12.1990

O mnie

Osiągnięcia pi1er

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. smacznego kotleta

  2. Nie, czemu wole dziewczyny od chłopaków też Ci mam tłumaczyć? Szukamy ludzi do grania w SC2, a nie do gadania o wyższości BroodWara.
  3. Dla zachęty dodam, że organizujemy sobie takie epickie mini-turnieje z licznymi nagrodami. Zachęcam serdecznie i polecam Zbigniew Ogrodnik Chętnych prosimy o kontakt na PW bądź w temacie! *SC2 -> StarCraft2, najlepiej z HOTSem, ale na WOL tez damy rade
  4. pi1er

    Compo 48h (13-15.01)

    Myślę, że możemy dopuścić duet. Chociaż większość uczestników wolałaby, żeby grę tworzyła jedna osoba, druga natomiast grafikę czy coś takiego. Nie szkodzi jednak zgłosić pracy. Głosować będą bowiem uczestnicy :) Może będzie wybrana najlepsza praca według "publiczności", ale zastanowimy się.
  5. pi1er

    Compo 48h (13-15.01)

    Wylosowano temat: 3. Zarządzanie [czymś] (Przykłady: zarządzanie hotelem, bohaterem, nieruchomościami, mini-tycoon, etc).
  6. pi1er

    Compo 48h (13-15.01)

    Startujemy 13.01.2012 (piątek). Temat zostanie wylosowany o godzinie 20:00, po czy można śmiało przystąpić do pracy. (lista tematów zostanie zamknięta w niedzielę) Działamy do 15.01.2012 (niedziela) do godziny 20:00. W sumie zatem uczestnicy mają 48 godzin na stworzenie gry. Dozwolone jest wszystko co legalne. Od frameworków, przez silniki, aż po GameMakery i Clicki. Dopuszczalne jest użycie grafiki z internetu. Zwycięzca zostanie wybrany w tradycyjnym głosowaniu. Każdy uczestnik wybiera trzy najlepsze prace, którym przyznaje odpowiednie po 3, 2 i 1 punkt. Organizator punkty sumuje i udostępnią wyniki. Mamy także bardzo symboliczną nagrodę :P Więcej informacji: http://indiehub.pl/showthread.php?tid=22 --- Uprzedzając wszelkie offtopy: Nie jesteśmy serwisem, który zamierza konkurować z warsztatem/gmclanem. Celujemy głównie w community dla twórców niezależnych. W fun przy tworzeniu gier. Nie zamierzamy skupiać się na takich rzeczach jak programowanie/kodzenie w GML, jednak małe działy zostały dla nich również utworzone zapobiegawczo. Chcemy skupiać ludzi których pasją jest tworzenie gier bez ingerencji w jaki sposób tego dokonują.
  7. Przesadzacie, każdy zdrowy, myślący człowiek od razu natrafi na informacje, że prelekcje są jeszcze zbierane i można zgłosić własną. Prędzej błędem było upublicznianie już listy prelekcji niż kontakt z prasą. Nie ma co się przejmować komentarzami, ani się wstydzić skoro prawdopodobieństwo zapamiętania raz przeczytanego nazwiska jest bliskie zeru. Swoją drogą martwi mnie trochę mała ilość prelekcji, a przecież dużo czasu nie zostało. Mam nadzieję, że to po prostu powolna aktualizacja tej podstrony :)
  8. Rodzimych cRPGów jest mało, ale zgadzam się, że "długi magiczny miecz" brzmi kretyńsko. Przykładem super-tłumaczenia był Metin2 -> "brunatny ogromny dziki niedźwiedź" i inne w tym stylu... Poza tym, uważam, że GUI jest za duże. Przykrywa sporą część mapy, poszedłbym w minimalizm na Twoim miejscu :)
  9. 8-bit, to tylko 2^8 kolorów (256). Przyznam szczerze, że bardzo podoba mi się mimo wszystko ta koncepcja i styl grafiki :) Zmieniłbym tą mylącą nazwę albo ograniczył paletę barw ;) Czekam na wersję grywalną ;)
  10. To daj go mi, mam pomysł na prostą gierce. Szczerze mówiąc ten pojedynek prezentuje się równie widowiskowo, jak szachowe mistrzostwa podwórka, do tego: seniorów ze znaczną wadą wzroku i słuchu...
  11. Witamy Was ponownie! Pure Indie Games znacznie się rozrasta ostatnimi czasy, zarówno jako community, jak i portal i forum (świeżo otwarte). Rozwój to bardzo korzystna rzecz zarówno dla nas, jak i samych odwiedzających. Jesteśmy traktowani coraz bardziej poważnie przez studia niezależne zarówno za granicą, jak i w kraju. Wiemy, że wiele osób chciało wesprzeć inicjatywę PIGames. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że nie każdy lubi i umie redagować teksty czy recenzować gry. Wiemy też doskonale, że nasz poziom jest amatorski, ale dzięki Waszym opiniom ciągle się rozwijamy. Właśnie z uwagi na to, że wiele osób chciało nas wesprzeć, ale nie wiedziało jak uruchomiliśmy sklep z itemkami dla twórców gier niezależnych i wkrótce również dla graczy. Obecnie dostępny jest jeden wzór koszulek i kubków (w dwóch wersjach kolorystycznych) i kilku krojach. Jednak zamierzamy w krótkim czasie poszerzyć ofertę o dwa kolejne wzory, w tym jeden dla graczy. Wyprzedzając wszelkie opinie: Ceny wcale nie są wygórowane, z każdej koszulki mamy jedynie parę groszy na rozwój portalu. Jako osoba z zainteresowaniami muzycznymi, często uczęszczam na koncerty, tam koszulki zwykłych lokalnych bandów wynoszą właśnie od 35-60zł. Przy czym zagraniczne zespoły (dodam, że słucham muzyki raczej mało popularnej i typowo undergroundowej) biorą za koszulki od 60-120zł. Koszulki są naprawdę dobrej jakości, więcej informacji technicznych znajdziecie poniżej (streszczonko) jak i pod każdym "naszym" towarem. Pragnę dodać jeszcze, że całość załatwia za nas firma CupSell. Logo dla nas wykonał natomiast Exigo (był konkursik), któremu jesteśmy mega-wdzięczni. Kupując koszulki wspieracie Pure Indie Games, za co serdecznie dziękujemy! Pieniądze zarobione w ten sposób zostaną wydane na utrzymanie domeny, hosting oraz konkursy ;) Redakcja Pure Indie Games. ********** Info: Sklep z itemami od Pure Indie Games. Trwa promocja: Przy zakupie dwóch wysyłka gratis! Sama wysyłka w ciągu 48h, jak zarzeka się firma drukująca. Rozmiarówka: Gramatura: 170 G/m2 (męskie); 160G/m2 (damskie) Zamówienia są wykonywane na koszulkach bardzo dobrej jakości, materiale grubym i trwałym. - skład 100 % bawełna - ściągacz z domieszką lycry , nie występuje efekt rozciągniętego kołnierzyka - podwójne szwy wykończeniowe - brak szwów bocznych - koszulki nie kurczą się w praniu nie rozciągają i nie zmieniają swojego koloru.
  12. Trzeba mieć pomysł - wizję. Najlepiej coś innowacyjnego. Trochę samozaparcia i pracowitości też się przyda.
  13. Pragnąłbym Ci uświadomić, że pierwszy post mówi o "podobnych", a nie "klonach". Druga sprawa twórcy Terrarii otwarcie mówią o tym, że czerpali inspiracje z MineCrafta. Proponuję Wam artykuł napisany przez jednego z redaktorów Indie Games we współpracy z twórcami Terrarii. http://indiegames.com/2011/05/terraria_vs_...t_why_2d_i.html Oczywiście w języku angielskim. Po prostu ubzdurałeś sobie, że Terraria nie ma żadnych podobieństwo do MC. Jednak jest ich wiele, swoją drogą zacząłeś dosyć silny offtop. Nie ma to jak zrobić flame'a o tak bzdurną rzecz jak "czy terraria jest podobna do mc", rotfl
  14. Strzeliłeś sobie sam w kolano, jako pokutę proponuję samo-banicję od internetu na kilka godzin. Swoją drogą grałeś w ogóle w Terrarie? Bo śmiem wątpić, że w wieku 15 lat masz konto na PayPal (łamanie regulaminu) lub kartę płatności elektronicznych. Kolejne: Manic Digger, Meincraft, RogueMiner, UberBlox.
  15. Coś co może zainteresować początkujących game-developerów, czyli seria artykułów "Tworzenie Gier". Omijająca jednak czysto programistyczne sprawy. Autor: ANtY. Miłej lektury. Tworzenie Gier: Lekcja I - Wprowadzenie Tworzenie Gier: Lekcja II - Narzędzia Co sądzicie? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...