Napisałeś, że w grze będą trzy klasy postaci tj. medyk, zwiadowca oraz komandos. Zastanawia mnie różnica pomiędzy zwiadowcą, a komandosem. Będzie to różnica tylko na tle uzbrojenia czy np. komandos będzie typowym tankiem idącym przed drużyną pochłaniającym większość obrażen, a zwiadowca będzie mógł niezauważenie infiltrować kolejne pomieszczenia, żeby powiedzieć drużynie czy tędy mają iść?
Tak jak już napisałeś i widać to też po screenach będzie to horror shooter. Ja bym chciał w tego typu grze zobaczyć istny labirynt pomieszczeń, gdzie można się zgubić a na przykład notatki, mapy etc. mogą pomóc w dojściu do celu konkretnej misji.
Po screenach mogę powiedzieć, że hud mi się w ogóle nie podoba, a w szczególności poziom zdrowia w lewym dolnym rogu. "Przeładowuję" chyba lepiej brzmi od "ładuję", czyż nie? Widać też, zę niektóre z żarówek nadal w tej grze świecą, ale pytanie jest czy dodają klimatu samej grze tj. czy przygasają a może nawet i gasną gdy gracz obok nich przejdzie?