Skocz do zawartości

Phoenix

Użytkownicy
  • Postów

    1 356
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Phoenix

  • Urodziny 02.03.1994

O mnie

  • Skąd
    Rzeszów
  • Płeć
    Male
  • Adres www
  • Hobby
    Perkusja :)

Edytowalne przez adminów

  • Płonący Postownik

Ostatnie wizyty

14 332 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Phoenix

Master of Posts

Master of Posts (9/13)

0

Reputacja

  1. Jezu, co się stało z tym forum O.O

  2. Zróbcie instrukcję po hiszpańsku, będzie ciekawiej.
  3. Phoenix

    Foto-galeria

    Czołg, jesteś moim facemate'm : o
  4. Phoenix

    Galeria Grafik

    Szpecem nie jestem, ale oczy są nadal nie na tej samej linii, nos jest do pewnego momentu przechylony zgodnie z perspektywą, a potem na końcu znów jest zwrócony prostopadle do kartki, usta również są jakoś cofnięte i przekrzywione nie tak. Ogólnie wydaje mi się, że jej twarz jest za mało uwydatniona, zdaje się, że jest płaska. Może to kwestia cieniowania? Na pewno szczękę bym nieco przesunął w kierunku gdzie się w zamierzeniu patrzy.
  5. dzięki wielkie za pomoc, juz znalazłem problem.
  6. w konsoli, jak chcę odpalić grę, to po tych logach: Room_Prepare() Sound_Prepare() InitGraphics() Finished PrepareGame() Run_Start StartGame() nic się nie dzieje... nie jestem pewien czym to jest spowodowane. Ktoś ja jakieś rozwiązanie?
  7. Phoenix

    Teścik

    Siema, zajmuję się designer stron www no i jest problem z wyborem koloru buttonów. Sprawa jest prosta: 1. wchodzisz w link 2. Postępując zgodnie z instrukcją zostaniesz poproszony o screen, który bardziej Ci się podoba. 3. Kliknij "wybieram tę wersję" i "zatwierdź wybór". To tyle, dzięki! Usability Hub
  8. Witam, robię sobie mały generator i tworzy on takie coś: Każdy taki kwadracik będzie mieć swój tag np. otwarta przestrzeń, łąka itp. Te tagi będą dawały konkretne parametry. Siła danego parametru będzie zależeć od image_alpha i image_xscale/yscale, dość prosty mechanizm. Teraz chcę postawić w dowolnym punkcie kulkę. A ta kulka ma "wczytać" do siebie parametry tych kwadratów, na których została utworzona. Ktoś ma jakiś pomysł jak takie wczytywanie, czy też wchłanianie tych wartości zrobić?
  9. @UP: F1 można się samemu zabijać :P. Nie ogarniam jak działa zmiana broni, bo najpierw pojawia się miecz, a potem łuk. Nie wiem, czy się to zmienia. Na pewno jest pusto w tej scenerii, ale to testowa wersja. Dodałbym może jakieś takie napisy nad łosiem, że został zaatakowany i np. że coś ma rozcięte (nawet, jak to nie wpływa na same obrażenia).
  10. Zainstalowałem GM:Studio i użyłem Begin DrawGUI, na ten moment działa (testowałem na jednym obiekcie, ale podobnie mają działać inne), więc myślę, że jest ok. W swojej grze zrobiłem również zoomowanie i opiera się na bardzo prostym: GML view_wview[1] -=15 view_hview[1] -=15 w Mouse Wheel Up, a w Mouse Wheel Down jest: GML view_wview[1] +=15 view_hview[1] +=15 I teraz mam problem, że skaluje mi wszystkie obiekty i zastanawiam się, co elementy GUI muszą mieć w kodzie, żeby "przeciwdziałały" temu zoomowaniu. Jakieś pomysły?
  11. Pomysł ediego niestety daje podobny skutek co w przypadku stepa :(
  12. Zrobiłem sobie przesuwanie obiektów "HUDowych" przy użyciu: x = view_xview[1]+50 y = view_yview[1]+100 wiem, ze to prostacie, ale właśnie dlatego pytam się Was: przesuwany obiekt "szarpie" jak się przesuwa. Jak to najlepiej poprawić? Z góry dzięki za pomoc :).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...