-
Postów
332 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O OriPL
- Urodziny 27.08.1993
Informacje
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik Unity
Tak
-
Użytkownik Godot
Nie
O mnie
-
Skąd
Krakow
-
Płeć
Male
- Adres www
Ostatnie wizyty
2 724 wyświetleń profilu
Osiągnięcia OriPL
Forum Veteran (6/13)
0
Reputacja
-
Teatr Cieni: Alicja w Krainie Czarów
OriPL odpowiedział(a) na kaszan88 temat w Dema gier i programów
Super! przypomina mi to troche "Limbo". -
5/5 Gra epicka :D Co do KameHouse - Tam obok mistrza żółwia powinny tańczyć jeszcze jakieś panienki w bikini... jak pomyśle o tej postaci to jest to pierwsze skojażenie z nim :D Zdał by się jeszcze opis itemków które zbieram, nie doszedłem jeszcze do tego co robi "R R" i ta "Lampa jina" (Nie pamietam jak to sie nazywało w Anime) PS. Jestem pierwszy w TOPSCORE :D Bijcie ludzie :D
-
MySQL - SELECT w relacji jeden do wielu
OriPL odpowiedział(a) na OriPL temat w HTML, PHP, mySQL, JavaScript
Dziękuje za pomoc, jednak kod który podałeś nie spełniał moich oczekiwań, bo UNION łączy tabele o tych samych nazwach kolumn (musi byc ich tyle samo) co mnie nie pasowalo, drogą eksperymentów i przemyśleń doszedłem do rozwiązania: SELECT M.match_id, M.match_clan_a, M.match_clan_b, M.match_start, M.match_end, C.clan_id as clan_a_ID, C.clan_name as clan_a_name, C.clan_tag as clan_a_tag, C.clan_logo as clan_a_logo, CC.clan_id as clan_b_id, CC.clan_name as clan_b_name, CC.clan_tag as clan_b_tag, CC.clan_logo as clan_b_logo FROM schedule_matches M LEFT JOIN schedule_clans C ON M.match_clan_a = C.clan_id LEFT JOIN schedule_clans CC ON M.match_clan_b = CC.clan_id Czego wynikiem jest np: array 'match_id' => string '3' (length=1) 'match_clan_a' => string '1' (length=1) 'match_clan_b' => string '2' (length=1) 'match_start' => string '23423423' (length=8) 'match_end' => string '34234232' (length=8) 'clan_a_ID' => string '1' (length=1) 'clan_a_name' => string 'Klan Name 1' (length=22) 'clan_a_tag' => string 'Klan Tag 1' (length=11) 'clan_a_logo' => string '4fa14092c95b7b11c9230c28136c1746.png' (length=36) 'clan_b_id' => string '2' (length=1) 'clan_b_name' => string 'Klan Name 2' (length=12) 'clan_b_tag' => string 'Klan Tag 2' (length=9) 'clan_b_logo' => string 'f2c9e85b57cc18eafb59a5426fa9689d.jpg' (length=36) -
Witam ponownie GMClanowiczów, dawno mnie tu nie było :) ale nie rozpisując się mam pytanie: Mam 2 tabele w MYSQL: KLANY: CLAN_ID | CLAN_NAME | CLAN_TAG | CLAN_LOGO MECZE: MATCH_ID | MATCH_CLAN_A | MATCH_CLAN_B | MATCH_START | MATCH_END | I teraz potrzebuje do tego wymyslić zapytanie które wybierze z bazy wszystkie mecze oraz klany które w nich uczestniczną czyli przykładowym wynikiem będzie: Nazwa klanu A, Tag klanu A, Logo klanu A Nazwa klanu B, Tag klanu B, Logo klanu B Rozpoczecie meczu, Zakonczenie meczu Połączenie 1 do 1 jest proste ale to jest troche inne... bo chodzi o to że z tabelki MECZE wybieram 1 rekord, a z tabelki KLANY juz 2. Mam nadzieje ze wystarczająco to opisałem... Moje działania staneły na: $matches_query = mysql_query( "SELECT schedule_clans.clan_id, schedule_clans.clan_name, schedule_clans.clan_tag, schedule_matches.match_id, schedule_matches.match_clan_a, schedule_matches.match_clan_b, schedule_matches.match_start, schedule_matches.match_end FROM schedule_matches LEFT JOIN schedule_clans ON schedule_matches.match_clan_a = schedule_clans.clan_id "); Na hardcore oczywiscie mogl bym pobrac te dane a nastpenie je zlaczyc jakos w petli i tez by dzialalo, ale chcial bym to zrobic jakos ladnie :) i przy okazji sie czegos nauczyc :)
-
Na każdym GM'ie będzie to wyglądać tak samo z powodu utraty jakości przy skalowaniu obrazu. Rozwiązanie: 1: Tworzyć gry na wyższej rozdzielczości 2: Przy fullscreen nie skalować obrazu lecz dodawać czarne brzegi do gry (bezsens) 3. Napisać jakiś skrypt który wygryje rozdzielczość ekranu gracza i dostasouje wielkość viewa do tejże rozdzielczośći, trzeba jednak pamiętać aby mapa była odpowiednio wielka...
-
No ba! :D bo mój xD :D Jakiś konkretny błąd ?
-
Tytuł:Catch The Clown - The Big Return Gatunek: Catch The Clown o.O Opis: Głównym celem jest złapanie piłki która porusza się na ekranie przez gracza. Z czasem ilość piłek wzrasta. Mamy ograniczoną ilość czasu (30 sekund). Gra się na punkty. Kto zdobędzie więcej punktów ten wygrywa. Jest 5 zdań... wymóg spełniony lol... Dobra teraz tak troche na serio, dla czego ja to w ogóle tutaj wrzucam? Otóż postanowiłem po programować troche w C++, i troche sie przy tym narobiłem, wiem że w game maker taka gra to 10 min roboty, Dla ludzi programujących w C++ pewnie coś ok 20min... ja sie dopiero uczę i robiłem to cały dzień (hahah huhuh wyśmiejcie mnie xD zmarnowałem cały dzień by napisać Catch The Clown)... Całość działa na Allegro... Tyle moge powiedzieć... kupa niezorganizowanego kodu który jako tako działa... Jestem z niego dumny :D Ps. Dawno mnie tu nie było :crying: Download: https://gmclan.org/up3309_4_CatchTheClown.html Rozmiar pliku: 453KB (Po rozpakowaniu 2.55MB) Autorzy: Programowanie: OriPL Fabuła: OriPL Grafika: OriPL Muzyka: OriPL Screeny:
-
Twój kod doprowadził mnie do efektu który chciałem uzyskać... dzięki :)
-
Witam napisałem sobie fale w oparciu o funkcje trygonometryczną sinus :) Wszystko fajnie... rysuje sie... ale... no własnie ale... różnica poziomów między rysowanymi punktami jest zbyt mała i fala jest prawie niewidoczna (unosi się i opada w dół na całej szerokości ekranu zamiast "falować") KOD: GML for (i = 0; i <= 32; i+=1) { l+=0.1 if l>359 then l = 1; yy = (sin(degtorad(l)) * 8); } draw_primitive_begin(pr_trianglefan) for (i = 0; i <= 32; i+=1) { draw_vertex_color(i * 32,700 + yy,c_blue,0.3); } draw_vertex_color(room_width,room_height,c_blue,0.3); draw_vertex_color(0,room_height,c_blue,0.3); draw_primitive_end(); żeby zwiększyć różnice poziomów między rysowanymi punktami musiał bym zwiększyć inkrementacje "l"... to jest proste... kłopot w tym że jak zwiększam l to fala zaczyna szaleć... faktycznie zaczyna ona falować tak jak należy ale wykonuje się ona zbyt szybko... tzn w 60 klatkach na sekunde widać tylko jakieś takie przeskakujące coś... nie wygląda to za ciekawie... nie mam już pomysłu jak rozwiązać mój problem... może wy coś doradzicie ?
-
Kolejnosc wykonywania kodu i przesuwanie skrzynek
OriPL odpowiedział(a) na OriPL temat w Pytania początkujących
A po jakiego grzyba mam sprawdzać po ukosie?? Chryste... Drugi kod były poprawny gdyby nie fakt że skrzynki nie zawsze stoją idealnie na sobie... inaczej mówiąc gdy przesunę tą niżej to ta wyżej mocno skoczy... powtarzam... mój kod działa ale jest problem z kolejnością wykonywania kodu... Jeżeli kłade skrzynki od dołu do góry... to działa... gdy na odwrót to nie... inaczej mówiąc w drugim przypadku kod skrzyni na samym dole wykonuje się jako ostatni... a teoretycznie powinien jako pierwszy by cała reszta mogła zareagować... -
Kolejnosc wykonywania kodu i przesuwanie skrzynek
OriPL odpowiedział(a) na OriPL temat w Pytania początkujących
A jednak... Niestety w ogóle nie działa (oczywiscie zmieniłem wartości by pokrywały całą skrzynie a nawet trochę więcej (metoda prób i błędów) -
Kolejnosc wykonywania kodu i przesuwanie skrzynek
OriPL opublikował(a) temat w Pytania początkujących
Witam postanowiłem od początku zacząć pisać LabEscape, bo wraz z formatem zginą mi projekt... w tamtym i w aktualnym projekcie mam taki pewien problem... Chce dostać taki efekt że jak postawie 3 skrzynki na sobie i przesune tą na samym dole to skrzynki na górze również się przesuwają... efekt uzyskałem lecz nie jest on zbyt elastyczny... otóż problem polega na tym że jeżeli w edytorze postawie skrzynki od dołu to wszystko działa jak należy... jednak jeżeli będę stawiał skrzynki od góry to już się nic nie przesuwa... skrzynki nie reagują... problem pokaże obrazek: Kod na przesuwanie w STEP: GML box_id = collision_line(x-16,y+17,x+16,y+17,obj_box_normal,0,1); if box_id != -4 { x -= box_id.xprevious - box_id.x; } -
Kodowanie plkiów
OriPL odpowiedział(a) na ediepl temat w Gotowe Skrypty, przykłady, dodatki, silniki 3D dla GM
Problem rozwiązuje dodanie biblioteki MSVCR100d.dll do katalogu z grą... ciekawe... jak nie możesz tego napisać w MS Visual czy jak to się tam zwie to może przerzucisz się na coś mniej obszernego... np CodeBlock++ czy coś innego, ja się w to nie zagłębiałem wiec nie wiem... A co do twojego Edita... gienialne rozwiązanie!! wyłączyć pokazywanie błędów wiedząc że on jest omg... świetny koder... -
Kodowanie plkiów
OriPL odpowiedział(a) na ediepl temat w Gotowe Skrypty, przykłady, dodatki, silniki 3D dla GM
Nie otwieram gier i programów prosto z archiwum... dla twojej wiadomości wypakowałem te pliki i pokazał się ten błąd... ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Create Event for object object0: Error defining an external function. Edit: msvcr100d.dll - w innym jego DLL'u wyskoczyło mi to samo, pobrałem z google (no wiedzie znalazłem ten DLL w google) i wrzuciłem do folderu z grą, w tedy zaczęło działać :)