-
Postów
78 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O skell
- Urodziny 01.08.1990
Informacje
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Nie
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Użytkownik Godot
Tak
O mnie
-
Skąd
Gdańsk
-
Płeć
Mężczyzna
- Adres www
-
Hobby
Game Maker.<br />I wypełnianie tego pola :P.
Osiągnięcia skell
-
Yo, tak się natknąłem na ten topic, i pomyślałem że dorzuce swoje 3 grosze mimo że od dawna do was nie zawitałem. BlitzMax to moim skromnym zdaniem dobry wybór. Język prosty, nieprzesadnie skomplikowany jak np. C++, choć dla niektórych (np. dla mnie) to po części wada. Sam w nim siędzę od przeszło roku, kosztem Game Makera, który jest dla mnie zbyt wolny. Blitzmax jest szybki, choć nie tak szybki jak wyżej wspomniany PureBasic, który w niektórych operacjach jest do 4 razy szybszy od BM, ale w innych troche wolniejszy. Tak czy inaczej jest szybszy od Game Makera i to o sporo. BM jest nastawiony na użytkowanie OpenGL'a, co znaczy że gry będą działać na każdym OS'ie. BM bazuje na C++, i można pisać Mod'y do niego właśnie w tym języku, przez co jego funkcjonalność gwałtownie wzrasta. A więc, dopóki nie planujesz robić rozbudowanych gier w 3D, tudzież mega wymagajacych gier 2D (jak naprzykład gra SispriGauntlet, gdzie bywa że na ekranie ma się kilkaset przeciwników i pare razy tyle bulletów) BlitzMax jest bardzo dobrym wyborem. Co zaś tyczy się wad, bo jak narazie o samych zaletach mówiłem, Help file jest skrajnie lakoniczny, a na necie niewiele jest miejsc gdzie można się spytać o pomoc. Jedyne popularne forum BM'a to oficjalne forum na oficjalnej stronie tegoż produktu, niestety by móc się tam zarejestrować trzeba posiadać licencję na którykolwiek produkt Blitz. Język jest nieskomplikowany, nie znajdziemy takich rzeczy jak Public czy Private (nie licząc modułów), co jest niestety wadą. Nie ma wbudowanej obsługi rozbudowywania składni (Jak to się da zrobić w C++), ale możliwe że da się to zrobić przy pomocy modułów (W każdym razie szukam tego w tej chwili). I to by było na tyle mojego paplania. Polecam BlitzMaxa, jako świetny język wiszący między prawdziwymi językami do programowania, a językami w programach do robienia gier (czyli by nie już wychodzić z obranych przezemnie granic -> C++ a GML) :).
-
Logical Pack 1 - 101 etapów mózgosieczki
skell odpowiedział(a) na skell temat w Gotowe gry i programy
Dziwne... A wypakowałeś? Może też spróbuj ściągnąć jeszcze raz? Ewentualnie restart komputera? -Maurycy -
Logical Pack 1 - 101 etapów mózgosieczki
skell odpowiedział(a) na skell temat w Gotowe gry i programy
Niedziała? Dziwne... Ja ściągnąłem przed sekundką i chodzi normalnie... Taa, "Zero tolerancji dla ESC kończącego Gre" xD -Maurycy -
Logical Pack 1 - 101 etapów mózgosieczki
skell odpowiedział(a) na skell temat w Gotowe gry i programy
Zawsze do usług ^^. Swoją drogą, malutki update - Podobno jakiś problem był z systemem passwordów dla Cardera, nie wiem, znalazłem po prostu plik z dobrze działającą wersją, to przy okazji poprawiłem adsy w grze, tj. www.mauft.com zamiast www.m-z.yoyo.pl ^^ No nic, tak czy inaczej miłej zabawy ;). -Maurycy Z. -
*fixed* xD Jakim, wybacz mi :P. Mam nadzieje, że mimo wszystko nie chcesz mnie za to zabić, i żądać usunięcia muzy z gry ^^ A w ramach zadośćuczynienia, kilka minut temu zuploadowałem nową wersje, z dodatkowymi creditsami dla autorów muzyk na początku ^^. I dzięki wszystkim za dobre słowa ^^. -Maurycy Z.
-
Ciekawy temat, może i nawet bym coś zrobił, ale kompletnie mi się nie chce... Mam PHP, mySQL, GMSocket i GMMultiplaying na głowie :P. No a i pomysł by wypadało mieć... -Maurycy
-
Kubx - Czcionka się raczej nie zmieni, puste pola też nie :P. Watpie że będzie też kolejna wersja tej gry ^^. Mam nadzieje że bugów nie ma :D. Ranmus - Gra nielogiczna... No ale! Ale przecież jest Kanonier, jeszcze z czasów gdy w Klikach siedziałem xD. A tak szczerze mówiąc, nie robie gier innych nich nielogiczne, bo największą barierą jest tu dla mnie zrobić grafike :D. Nawet jeżeli grafiką którą robie [spójrzmy na K2 lub Logical Pack 1] jest nienajgorsza, to już naprzykład narysowanie chodzącego ludzika, etc. Przekracza me możliwości xD. Pozatym, aktualnie w produkcji mam jedną gre, też z Cagem - Jego Pomysł i grafa, ja to sklejam w całość. Pozatym 2-mini gierki do dokończenia :D. Narazie to ja się postaram czerpać radość z "Ferii"... Tj, ferie jako takie już miałem, ale nie powiem żebym na nich wypoczął, bo prawie ciągłe tworzenie, mimo że fajne, nie jest formą odpoczynku xD. A i tak dzisiaj po szkole zabieram się dalej za tworzenie, więc cóż xD. Tym długim wywodem kończę mojego posta :D. -Maurycy
-
A kto jest Maurycy Zarzycki? Nie moja wina, że już ie chciało mi sięzakłądać tutaj nowego konta na moje imie i nazwisko, bo szkoda mi było czasu :D. Jakoś tak zrezygnowałem z używania Nicka, mam takie łaaaaaaadne imie xD. -Maurycy [Fakt, zapomniałem jeszcze dodać mój podpis do głównego posta - Już się poprawiam]
-
Linx! Informacje Techniczne : Tytuł: Linx Wersja: 1.00 Rozmiar: 2.2mb Rodzaj: Logiczna Język: Angielski Stworzone w: Game Maker 6.1 Wymagania: DirectX 9.0, Windows Zmiana Rozdzielczości: Nie Nagrywanie: Co Etap System Żyć: Nie Multiplayer: Nie Pełny Ekran: Nie Linx jest unikatową grą logiczna. Twoim zadaniem jest połączyć bazy tego samego koloru używając ścieżek o tymże samym kolorze. Jednakże sprawa nie jest taka prosta, bo ścieżki nie mogą się krzyżować. Ponadto naszym polem do gry jest prostokąt o wymiarach 14 na 12 Tilesów. A na jednym tilesie może znaleźć się tylko jedna baza lub ścieżka. Brzmi prosto, jednakże etapy takowe nie są. Dodatkowo do gry dołączony jest edytor etapów! na bazie tego edytora były tworzone etapy do gry, więc nie ma co się martwić, że czegoś się nie będzie dało stworzyć :D. A żeby było to JESZCZE lepsze, na mojej stronie internetowej umieszczony jest skrypt PHP umożliwiający Uploadowanie własnoręcznie stworzonych etapów na strone, oraz ściągania już stworzonych! Dzięki temu cała zabawa możę się ciągnąć przez wiele godzin! Download! - 2.2MB Autorzy: Programowanie: Ja, Maurycy Zarzycki Pomysł: Cage Grafika: Cage Muzyka: Title Screen Tune: - Ojciec "Usteczka" Editor Tune: - Strobe & Kmuland "Universal Network 2" Ingame Tunes: - Ghidorah "Toilet Story 4 u" - Macherman "XP1002" - Opal "Tremendous" Game End Tune: - Lesnik "Biesiada" Screeny: Oraz rozbudowana instrukcja jak Uploadować i ściągać etapy [Tylko po Angielsku] -Maurycy Z.
-
Co za pech straszliwy, chyba się nie wyrobie z wzięciem udziału w tej turze - Dzisiaj mam już ostateczne dokańczanie mojego najnowszego projektu - jutro będzie releasowany. Pewnie czasu nie znajde :). Miłej zabawy uczestnikom^^ -Maurycy
-
Pzyznam bez bicia, głosowałem wybierając losową osobe, wypadła ostatnia osob ana liście, nie chce mi się nawet patrzeć kto to :P. Nei chciało mi się ściągać, za dużo roboty i za mało korzyści z tego - co ja, fajerwerków nie umiem zrobić? xD Tak umiem, ale co nie znaczy że mam czas na coś co mi się nie przyda raczej.. Jutro mam Deadline projektu i chciałbym się wyrobić :D. Tak to bym może wziął udział... I głosowałem za dyskwalifikacją pracy S.'a z tury ^^; -Maurycy
-
Troche lipny temat, szkoda mi czasu na to :). Powodzenia uczestnikom! -Maurycy
-
Link do głosowania 14 tury ligi24 :). -Maurycy
-
Dzięki ci bardzo :). Nie powiem żebym specjalnie się starał, tak na odwal to robiłem szczerze mówiąc :P [dlatego przegrywam :)]. Zespół to Orange Range, japoński :). I dzięki za głos. A mój głos na Shamana :). -Maurycy
-
Oto to coś: Link Jakoś mi na uploadera wrzucić nie chciało to wrzuciłem na myDatabus.com -Maurycy