Przede wszystkim dopracujcie fabułę. Mnóstwo błędów, w większości interpunkcyjnych, które odstraszają ludzi...
Jak chcesz, to skontaktuj się ze mną na pw, pomogę Ci ją dopracować :P
No to dzięki za odpowiedź, potem pokombinuje z no-ip (chociaż nie wiem czy będzie mi się chciało) i spróbuje odpalić serwer.
Jak dobrze pójdzie to już jutro będzie działał.
Szkoda, to w tej chwili nie będzie żadnego serwa ? ;/
Przy okazji zapytam, na 1GB RAMu DDR2, 1-2 Mb łączu internetowym i procku 2,0ghz celeronie ile osób bym utrzymał na serwerze?
Tak, przydałoby się zrobić coś w kierunku rozwoju Almory, bo po kilku dniach gry (szczególnie, gdy często są eventy exp x4), gdy się osiągnie już jakiś większy lvl, gra zaczyna się robić po prostu nudna....
Ściągnij sobie silnik vallheru, przejrzyj kod i zobacz czy coś w nim rozumiesz i czy jesteś w stanie coś w nim edytować.
Jeżeli nie - to długa przed tobą droga. Jak już pisali wyżej - php i html to podstawa.
Od razu takiej gry nie napiszesz...
Taa... Grafika ma jakiś tam wpływ na grę, ale bardziej liczy się grywalność.
Oczywiście nie chodzi o to, żeby były czarne kwadraty itp, ale jakoś to wyglądać musi...
Zagrałem, niezbyt mi się podoba.
Po 5 minutach grania trafiłem na pierwszego wroga.
W dodatku brak wypełnień w podłodze i suficie psuje klimat.
Czekam na nową wersję.
W tej chwili mogę dać 3 gwiazdki.
Ps. Przydało by się więcej broni i lekkie zwolnienie tempa chodzenia przeciwników.
Podoba mi się ;]
Nie wiem, czy ktoś już o tym pisał, ale mógłbyś dodać pozostawanie gruzów ;p
Samo sterowanie jest ok.
Gra chodzi normalnie ok. 90%, najniżej spadło mi do 26% jak 3 budynki obok mnie się waliły
Widzę, że data premiery już niedługo...
Pokaż ssa z tymi paskami umiejętności i potrzeb. Z chęcią bym je zobaczył, a na blogu się ich nie doszukałem.
No i wielki +, że projekt w C++
Jaki ? Mogę polecić HyperCam :)
Co do gry - jeżeli faktycznie poświęcisz uwagę efektom i grywalności to może wyjść z tego coś ciekawego.
No i przede wszystkim: kiedy zobaczymy coś więcej ?