Skocz do zawartości

Patrysław

Użytkownicy
  • Postów

    718
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Patrysław

  • Urodziny 12.02.1990

Informacje

  • Team
    Beaver Interactive

O mnie

Edytowalne przez adminów

  • Okrutny Pimpol

Ostatnie wizyty

10 043 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Patrysław

Forum Infiltrator

Forum Infiltrator (8/13)

0

Reputacja

  1. screaming jay hawkins w avku B)

  2. Byłeś moderatorem?

  3. ( ja tylko przypominam o tym forum bo przyjdzie Ci wiadomość na maila )

  4. A jeśli założę sobie konto "Wstrzymuję się", to dostanę nagrodę i będę sławny?
  5. Fantastyczna inicjatywa. Propsy, ANtY. :) Co prawda "Tymony" brzmiało lepiej, ale tak czy tak uważam, że potrzebujemy podobnych akcji na GMC. A co do nagród, to nie wiem jak z innymi, ale ja tam osobiście ucieszyłbym się najbardziej z samego faktu zwycięstwa. :)
  6. Pomysł na pewno nie jest zły, gorzej z wykonaniem go - Dawidsu musiałby zmieniać dość znaczną część struktury gry. Ale jeśli zrobimy kiedyś sequel, to na pewno wprowadzimy system profili. :) No i fantastycznie. ^^ Dodaliśmy też tworzenie skrótu do gry na pulpicie, o co prosił I am vader.
  7. Tymon, bo ty nie bierzesz pod uwagę faktu, że jesteś genialnym dzieckiem GMCLANu. :D A tak w ogóle, to ja za cholerę nie dotrwałbym do 8 tys. z kawałkiem. ^^ Dlatego właśnie pisałem o "każualowości" - próbowałem dziś znowu przechodzić całość i zrobiłem sobie przerwę już po dwóch otoczeniach. Cieszę się, że podoba wam się grafika, bo trochę się tego bałem. Zresztą zapytajcie Dawidsa - zmienialiśmy już cały wystrój gry ze dwa razy. :D A co do muzyki wspomianej przez waxxa: to chyba po prostu kwestia gustu. W razie czego możesz wsadzić własne pliki "ogg" do katalogu "music". :) I tak już na zakończenie: rano myślałem, że Beaver Builder nie zostanie w ogóle zauważony, ale teraz jestem zadowolony - mimo wszystko gry logiczne nie są chyba w dzisiejszych czasach nazbyt popularne. GMCLAN enklawą myślących? :D
  8. Tytuł: Beaver Builder Gatunek: platformówka logiczna Opis: Może was to zadziwi, ale tym razem nie będę po raz kolejny przekładał premiery BB. Co tu dużo gadać - skończyliśmy skurkowańca. ^^ Gra jest właściwie stuprocentowo gotowa, dlatego też otrzymała numerek "1.0", ale - tak jak obiecywaliśmy wcześniej - jest to póki co specjalna wersja tylko dla GMCLAN. Po pierwsze dlatego, że was lubimy. ^^ A po drugie: liczymy na dokładne przetestowanie BB. :) Jeśli ktoś nie zna jeszcze fabuły, przytaczam fragment z zapowiedzi umieszczonej na tym forum: "Budowniczy Bóbr Bonzo z powodu nieoczekiwanego splotu wydarzeń traci swe ukochane gwiazdki (szczegóły w poruszającym intro) i do tego gonią go terminy na budowie, na której pracuje. Sama rozgrywka polega na przepychaniu różnych rodzajów skrzynek i zbieraniu wyżej wymienionych gwiazdek." Teraz nieco dokładniej: macie do przejścia 35 plansz podzielonych na 7 otoczeń, na których będziecie przepychać 3 rodzaje skrzynek oraz wytężać swój mózg, starając się nie tylko przejść każdy level, ale także zebrać jak największą ilość gwiazdek. Zabawę określiłbym (modnym ostatnio) słowem "casualowa" - BB można odpalić na 5-15 minut, przejść jedną, czy dwie plansze i powrócić do łamania sobie głowy po jakimś czasie (dodatkowo rozkład plansz pozwala na pewną nieliniowość, czy też powtarzanie leveli w celu poprawy rekordu gwiazdek). Grafika z kolei jest "oldskulowa" - ja osobiście najbardziej lubię odpalać BB na pełnym ekranie i cieszyć oko pikselami. Rozgrywkę umilają różne efekty graficzne (spróbujcie na przykład kilkukrotnie zrzucić bobra z dużej wysokości), a także solidna dawka wczesnego jazzu (na licencji public domain). Od początku odblokowany jest system powtórek oraz w pełni funkcjonalny edytor plansz. Nie ukrywam, że liczymy na napływ waszych tworów. ^^ Niedługo zresztą ogłosimy zapewne jakiś konkurs związany z kreowaniem poziomów, ale o tym później. Póki co proponuję żebyście potestowali te wszystkie ficzery, a także (a może przede wszystkim) obejrzeli intro. :) Po przejściu wszystkich plansz odblokujecie też outro oraz - jeśli uda wam się zebrać wszystkie możliwe gwiazdki - specjalny bonus. :D Wspomnę też może jeszcze o tym, że po większej części gry da się poruszać za pomocą samej klawiatury - niech sobie myszka odpocznie. ^^ A i jeszcze jedno: grać można zarówno po polsku, jak i po angielsku. Zapraszamy do testowania. Raportujcie na bieżąco wszelkie bugi, mówcie co sądzicie o intrze, grafice, muzyce. Z ocenianiem plansz postarajcie się wstrzymać do momentu, aż przejdziecie ich większą ilość. Miłej zabawy i z góry dzięki za pomoc. ^^ Download: LINK Rozmiar pliku: 27,3 MB Autorzy: Programowanie: Dawidsu Fabuła: Dawidsu i Patrysław Grafika: Patrysław i Dawidsu Muzyka: Benny Goodman, Django Reinhardt, Duke Ellington... (szczegóły w creditsach) Screeny: Trailery:
  9. Patrysław

    ArcMagi nadchodzi...

    Generalnie wygląda na to, że gra po prostu wymiata. :) Nie pasuje mi tylko rysunek Maga (Magus), który sam w sobie jest w porządku, ale niestety wyraźnie różny stylistycznie od obu babeczek.
  10. To zasadniczo mogę obiecać. Co jak co, ale obiecywanie mam opanowane... ^^ No dobra, ale tak na poważnie - Dawidsu napisał wam już, co aktualnie mamy na "to do list". Nie jest tego wiele. Studia nie rozgorzały jeszcze na dobre i jestem właściwie przekonany, że wszystko nie powinno nam zająć więcej niż ok. dwa tygodnie.
  11. Na enginie gry. Używaj przecinków i kropek. ^^
  12. Ta tak zwana "beta" będzie już pełną wersją gry. :) Sprawa polega na tym, że początkowo wrzucimy ją tylko tutaj, na GM Clan. Po pierwsze dlatego, że was lubimy, a po drugie chcemy żebyście wyłapali jakieś ewentualne błędy. Później nie będziemy już niczego do gry dodawać, a jedynie poprawiać bugi (jeśli takowe wystąpią).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...