Skocz do zawartości

Gromojar

Użytkownicy
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Gromojar

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Do takich samych wniosków właśnie doszedłem. Pobawiłem się liczbami, jak radziłeś, i już wszystko jest w porządku, dzięki za pomoc ! :D
  2. Już sobie poradziłem, ale mam pytanie: Co decyduje o środku równoważni? W sensie kiedy ustawiłem granice wskaźnika na 0, i 2000 ( tak przykładowo ), to kuleczka wskaźnika leci wyłącznie na prawo. Nawet gdy przycisnę ją prawie do końca, to powoli zaczyna rozpędzać się w prawo. Jak zmienić owy środek? ~~ Poradziłem sobie, dziękuje wszystkim za pomoc ! :))
  3. Ok, teraz jak w Create wstawiłem: GML t=0; _sila=0; _wskaznik=0; to gra się uruchomiła. Teraz moje KOLEJNE pytanie: Nie ma może jakiegoś przykładu, który by obrazował całą tą równoważnie? Bo co z tego, że gra się uruchamia, skoro nie widzę efektu? (Po przytrzymaniu któregoś z przycisków pokazuje mi się tylko message "przegrałeś", co wcześniej ustawiłem) Tak czy siak BARDZO dziękuję za pomoc, i wiem, że stawiam sobie bardzo ciężkie zadanie, które po tylu latach przerwy w GML jest dla mnie aż nadto przewalone :)
  4. Teraz chyba ostatni problem, bo już prawie udało Nam się to uruchomić :D A raczej mi :D GML Error in code at line 1: t+=1//Zmienna która stale rośnie, odpowiada za czas ^ at position 1: Unknown variable t
  5. Dzięki za odpowiedzi, teraz znowu mam taki problem, po poradzeniu sobie z problemem przy keyboard_check, mam coś takiego "COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 4: _sila+min(0.9,abs(_wskaznik/100))*sign(_wskaznik) ^ at position 7: Assignment operator expected. "
  6. "COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 4: _sila+min(0.9,abs(_wskaźnik/100))*sign(_wskaźnik) ^ at position 25: Unexpected symbol. "
  7. Dziękuję za odpowiedź, niestety jestem trochę zielony w GML, i nie bardzo wiem jak to wszystko poustawiać. Rozumiem, że powyższy kod wklepujemy w step obiektu wskaźnik? I jak zrobić, by sprite "pochylał się" wraz ze wskaźnikiem równowagi? O dużo pytam, ale postawiłem sobie ciężkie zadanie, które jest chyba nie na moje siły, a już tak mam, że jak coś zacznę, to muszę skończyć :D Dzięki za pomoc, i czekam na dalsze wskazówki :)
  8. Witam, chciałbym zrobić takie łapanie równowagi, jak w grze Tony Hawk Pro Skater, wiecie o co mi chodzi. Te podczas grindu :P Niestety nawet nie wiem, jak się do tego zabrać, a na forum nic nie znalazłem. Mógłby ktoś poratować jakimś przykładem? Z góry dzięki Pozdrawiam, Gromojar
  9. A nie lepiej dać na klockach w ewent dać start game i dać set cursor czy jakoś tak?? Masz tu przykład: KLIK
  10. Po prostu napisz we wszystkich polach: 4000
  11. Musisz iść w Prawo Jaklub. Gre testowałem i jeszcze ją sprawdze i poprawie. Gre przetestowałem i uruchomiłem pare razy nie mam żadnych errorów.Niewiem jaka może być przyczyna waszych errorów. Naprawde nie wiem o co chodzi.A szybko gre wydałem bo nie robiłem silniku gry tylko sam room dlatego tak szybko:)
  12. Tytuł:Trójkątowe Królestwo 2 Gatunek:Platformowa Opis:2 część platformówkinie będe sie rozpisywał sami zobaczcie Autorzy: Grafika: Ja i częściowo Grafa z Mario i z Gm (potwory robiłem sam i platformy)itd. Jeśli nie wierzycie robiłem programem Open office Muzyka:Z filmiku 102 vaults I cała reszta też ja. Download: DOWNLOAD Screeny: http://www.gmclan.org/up2058_5_Scrnr2.html Tak więc komentujcie. POLECAM. Sterowanie: Strzałka w prawo} Strzałka w lewo} Poruszanie się Spacja - skok Zdradze tylko jedno: Gra jest łatwa lecz niektóre momenty są trudne.
  13. Dzięki NIE DZIAŁA jak sprawdzam script to pisze mi unspected symbol na początku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...