Skocz do zawartości

LordOfTheString

Użytkownicy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LordOfTheString

  • Urodziny 26.11.1989

Osiągnięcia LordOfTheString

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Programik fajny ale kto bedzie z tego kozystal skoro mamy jak napisano wyzej Gimpa itp... chyba ze byś go uproscil tak zeby byl dla noobów którzy nie poradza sobie z Gimpem, photoshopem itp...
  2. No tak domyslam sie że to jest w jezyku którego zapewne nie znam ale chciał bym sie nauczyć. Nie wiem o co w tym biega ale to co :P jestem ambitny . w takim razie znacie jakies dobre kursy C++ albo innych jezykow??
  3. Nie wiem czy słyszeliście ale id software udostępniło kod źródłowy quake, czyli teoretycznie po sciagnnieciu owego kodu (około 5mb) użytkownik ma take możliwości jak np mieli producenci medal of honor :aa czy innych htów opartych na silniku quake 3. moj problem polega na tym ze sciagnolem ten plik z readme nic nie rozumiem i z plikow w tym zawartych tez... moze ktosc z was wie jak tym sie poslugiwac...?? Oto link to tego kodu ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/source/q....32b-source.zip
  4. LordOfTheString

    Foto-galeria

    A to jest moje zdjęcie zrobione z rok temu i przeronione tło bo to była jakaś rodzinna imprezka :P >>><<<
  5. Nie o to mi chodzilo bo to jest do danego obiektu a ja chce zeby pozycje zmienial kursor myszki (jest mi to potrzebae do sterowania myszką w grze 3d) Zrobiłem to tak... w Step Kamery dalem: global.mysz = 360-(mouse_x * 0.45); direction = global.mysz (0.45 jest dlatego ze rozdzielczosc gry jest 800x600) Czy ktos moze mi pomóc??
  6. czy mozna zrobic tak zeby jak kursor myszki dojdzie do lewej krawedzi rooma to zeby przechodzila na prawą strone...?? bo cos nie moge sobie poradzic.... Z gory dziex i sorry za błędy :P
  7. kurde mam ten sam problem... :boxed:
  8. Mam MilkShape 3D 1.7.4 i odrazu pytanie w jakim formacie zapisywac modele zeby to działało.... z góry dzięki :D
  9. Może coś na styl moich butelek albo Starych dobrych blobów... Nawet próbowałem zrobić coś nba styl Borobów w GM'mie ale odbijanie pilki od krzychwych powierzchnic cos sie zacina używałem funkcji Bounce against objects, może ktoś z was wie jak to zrobić w kodzie aaa można jeszcze zrobic Icy tower'a albo jakąś karcianą np. Pokera albo Oczko... Sorry że tak sie rozpisałem na temat swoich problemów :P Sorka to miało wejsc do tematu Przygody Punka Franka 2 ale nie wiem jakim cud4em i to tu weszło... Troszke jestesm zaspany poprotu 32 bez snu to dla mnie zadurzo JESZCZE RAZ SORRY
  10. znalazłem tutaj dll'a dzieki ktoremu mozna sciągać pliki ale nie spotaklem sie z możliwością ich wysyłania czy wogule coś takiego jest możliwe??
  11. tak.... wyniki on-line chciałem zrobić....tylko nie wiem jak się za to zabrać bo tego co jest w przykladach to nie kapuje... :/ :/ Ok juz nie bede robil dobblepostow :] :P
  12. coś to Stretch nie dziala.... mam room'a 540x405 i laduje jakakolwiek inną teksturę (o innym rozmiarze) i sie nie dopasowuje... :/ A co do tego pierwszego to chodzi o to po otwrciu okna do otwarcia plku przez komende "get_open_filename" otwiera sie zaewsze folder w ktprum sie znajduje gra, ja bym chcial zeby sie otwieral zawsze ten ostatnio przegladany... mam nadzieje ze teraz mnie zrozumiesz... :P
  13. Pierwszy problem: Czy uzywjąc funkcji "get_open_filename" mozna jakims sposobem zapisac folder ktory sie tam ostatnio przegladalo i przy nastepnym otwraciu otworzyl ten folder a nie miejsce gdzie znajduje sie gra... Drógi problem: Czy uzywając jakiegos plku graficznego z dysku (np. tla room'a) mozna wyswietlac tak aby sie dopasowala rozmierm ( np. zeby w room'ie 800x600 tekstura 1024x768 byla cala widoczna bez zmieszania rozdzielczosci pliku) Z gory dziekuja za pomoc lub próbę pomocy :]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...