Widzę, że niektórzy trochę zbyt agresywnie wyrażają swoją opinię o programistach tu obecnych... Wiecie, czym się różni programista samotny od zespołu np. Crytek? Tym, że Crytek ma o wiele więcej takich ludzi. Ni e mówiąc o zarządzaniu projektem. Na dobry efekt pracy składa się wiele czynników, najważniejszym jest profesjonalna organizacja projektu. Nauczyć się paru sztuczek jak np. efekt glow (używany ostatnio w zbyt dużych ilościach) czy innych efektów, których w sieci są tony, to naprawdę nie problem. Tak samo z poziomem programowania. Moim zdaniem niczym nie różni się samotny programista mający staż 10-15 lat od programisty z Cryteku czy innej profesjonalnej firmy deweloperskiej. Stworzenie Crysisa zawdzięczamy bowiem dobrze zrobionemu projektowi oraz świetnie zgranego zespołu, w skład którego wchodzi setka osób: programistów, dźwiękowców, grafików, testerów. Sztuka tworzenia gier to nie jest tylko pisanie w C++/układanie w GameMakerze. Co, pewne osoby myślą, że przyjdzie tu jakaś osoba i zapoda Dooma 3 napisanego w pojedynkę? Wtedy będzie łaskawie równała się skillem z programistami z id Software?