Skocz do zawartości

Super Slime Soccer v1.5


Dawidds

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Super Slime Soccer v1.5

 

Gatunek: Sportowa

 

Opis: Moja druga gra.Piłka nożna w widoku od boku. Oparta prawie w całości (po co ja to mówię.... dziwny jestem :P ) na silniku MiniVolley'a..... Jest opcja gry 1vs1, 2vs2, 1vs2 - przy czym ten drugi gracz jest komputerowym bramkarzem. To tyle mogę napisać :]

 

Download: http://www.chomikuj.pl/Dawidds/Gry/Pe*c5*8...er/SSS_v1_5.zip

Rozmiar pliku: 0.000003 TB (TeraBajta) :P A poważniej to 3 MB

 

Autorzy:

Programowanie:
Seven Games (Dawidds...)

Fabuła:
Seven games - choć właściwie brak fabuły...

Grafika:
Seven Games

Muzyka:
Google (konkretniej Youtube)

Screeny:

6c23c0a8f9e8fd4amed.png

d49cc7839b0dd965med.png

 

PS: Ale proszę jeszcze raz: Nie za ostro :P Ciągle jestem nowicjuszem :P

PS2: No ale ta gra jest napewno lepsza niż produkcje typu "Wąż Superowy", albo "Kosmiczne Pierduły", albo.... dobra, szkoda wymieniać..... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no nie ladnie... prawie cala nazwa sciagnieta ;)) po za tym tutaj gra sie pilkami a nie slimami wiec jedyne co mi na mysl przychodzi to sciagniecie mojego pomyslu ;/ ale zagram i ocenie

 

EDIT;

 

ekhmmm...

szczerze? jesli to jest finalna wersja to hm....

 

= Pilka prawie zawsze sie blokuje

= Mozna wyjsc graczem po za boisko (o0) i juz sie nie wroci

= No tutaj bym powiedzial ze gra sciagnieta(Przynajmniej nazwa ;P)

= Grafika - beee no i gra pilkami w pilke? bg tez raczej nie pasuje...

= Muzyka - moze byc ;P

 

dam 3/5 ;P

 

thx, Matt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mi się spodobało to replaye oraz przejscie z gry do menu za pomocą "ESC". Reszta jakas taka - nic specjalnego :)

 

-Dodaj dźwięk podczas kolizji piłki z "graczem"

-Przydaloby sie jakies AI

-W grze tego typu mozna zrobic naprawde wiele, dopracuj to jakos.

 

2/5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm..