Yoda Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Stworzyłem se przykłada panocku animacji szkieletowej czy jak to się tam nazywo :D bum czikiczikicziki bum cziki bum ;Y Poruszanie: lewy przycisk myszy Atak: prawy przycisk myszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 moze byc, choc to mozna bylo w jednym skrypcie dac ;P ja juz dawno cos takiego zrobilem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Matko Boska, ile ty tam skryptów nawaliłeś ?! Osobiście uważam, że za dużo zbędnego kodu, kiedyś zrobiłem poruszanie + ataki i było 3 razy mniej kodu niż tutaj. W sumie nic wielkiego, a kodu pełno. 4/5 za fatygę :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Matko Boska, ile ty tam skryptów nawaliłeś ?! Erm, no co? ;3 Hehe nie chciało mi się kombinowac i bałaganić w jednym skrypcie to zrobiłem więcej ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 ja mam wszystkie postacie w SEN i SWONIKILLA szkieletowo inaczej ale zabija :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-[PhariseuS]- Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Ciekawy przykład, ale widzę tu chyba inspirację filmem Egzorcysta - głowa obraca się dookoła osi :) powinieneś zaimplementować coś, co ogranicza ruchomość głowy lub po przekroczeniu jakiegoś kąta obraca całe ciało (tak samo jak człowiek, który chce się obejrzeć za siebie, najpierw porusza głową, a potem całym korpusem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Fajny przykład, można temu gościowi kark skręcić :D 4/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 A ja myślałem że moje animacje są drętwe xD https://gmclan.org/up1717_11_RPG.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 -' date='4.12.2007 - 14:33' post='119037'] Ciekawy przykład, ale widzę tu chyba inspirację filmem Egzorcysta - głowa obraca się dookoła osi :) powinieneś zaimplementować coś, co ogranicza ruchomość głowy lub po przekroczeniu jakiegoś kąta obraca całe ciało (tak samo jak człowiek, który chce się obejrzeć za siebie, najpierw porusza głową, a potem całym korpusem) jak przedawkowałem psychotropy od psychiatry to mogłem tak dynią kręcić, a przykład mi sie nie przyda :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 4 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Nie no - te głowe tylko tak dałem - to nie jest część przykładu ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 ten gość to sowa XD i trochę wolno się porusza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 4 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 No powiem tak - płynność animacji zależy od ustawienia se wartosci w skryptach ;p Nie chciało mi sie kombinować... ale jak dacie odpowiednie wartosci argumentów to wam może ładna animacja wyjść ;u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 1 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Sorry za doubla, ale bawiłem się tymi animacjami nieco i dodałem broń oraz zmodyfikowałem kilka rzeczy :D Obaczcie: Animacja Szkieletowa-Nowa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Znalazłem buga. Przytrzymaj atak i nie puszczając zacznij poruszanie. Puść atak. Miecz jest niespójny z ręką(i atak nim nie ustaje). Edit: Ale tak pozatym ładny przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 1 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Ouff - fakt - trzeba będzie poprawić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 To teraz powiedz mi czemu w tym przykładzie miecz odleciał mi od ręki na pół metra ;) http://img181.imageshack.us/my.php?image=kolesqw3.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 1 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 To ten błąd o którym mówił Raistlin - zaraz poprawię ;3 Zrobione! ŁUP!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się